Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FatCat schreef:Heleennn schreef:Ja hij is te bestellen hier, maar dan is hij echt veel duurder. Ben nu zelf een beetje aan het twijfelen nu ik lees dat je het zelfs niet op drachtige merries mag gebruiken en dat de vlieg wel nog op het paard landt maar later sterft door de pesticide die het centraal zenuwstelsel gaat platleggen. Klinkt heftig, weet niet of ik dat op m'n paard wil hebben, of zou het wel gewoon veilig zijn?
Had het ook gelezen en begon ook vragen te stellen...
Ben aan het twijfelen om deze in BE te gaan halen https://avevewinkels.be/Producten/Detai ... free/0fddb
Zoe_97 schreef:Voor degene die vragen waarom dir product. Mijn paard is inmiddels verkocht. Maar hij had een insectenallergie. Een deken hielp niet voldoende. Dit middel werkte 10 dagen (de zwarte flessen. Niet de rode of blauwe). Het blijft zelfs met regen werken. Paardemiddelen was bultjesvrij dankzij dit product.
De zwarte werd in België trouwens ook niet meer verkocht. Ik bestelde hem per gallons van 5 liter in de UK
FatCat schreef:Patty14 schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
IwanLuver, Steenwijk, Meppel eo, Leeuwarden, Heerenveen en eventueel Amersfoort
Redford zwolle
MoniekV Etten-Leur
Mandarijn
Heleennn belgie/Breda
Ir1ne mogelijke verzend/afhaallocaties Groningen stad/ Tjuchem (Oost Groningen)/ Westerbroek/ Schipborg/Gorredijk (maar wellicht niet lang meer)
Patty14 Omgeving Deventer
Majken
Nann__ Omgeving Ede
Susanne alkmaar
sakvis: Ede, Veenendaal
Kwii Emmeloord/zwolle/Groningen
Valerie Breda/Etten-Leur/Sprundel
Laura1987 Breda/ Etten leur / Rotterdam
Ayla omgeving Arnhem
Zuchini : Eindhoven/ Tilburg/ Oirschot
FatCat: Eindhoven (bij mij mag er geleverd worden - ik werk van thuis uit)
Loei: nijverdal, overijssel (twente)
FatCat schreef:Patty14 schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
Redford zwolle
MoniekV Etten-Leur
Mandarijn
Heleennn belgie/Breda
Ir1ne mogelijke verzend/afhaallocaties Groningen stad/ Tjuchem (Oost Groningen)/ Westerbroek/ Schipborg/Gorredijk (maar wellicht niet lang meer)
Majken Helmond
Nann__ Omgeving Ede
Susanne alkmaar
Ayla omgeving Arnhem
Zuchini : Eindhoven/ Tilburg/ Oirschot
Patty14 schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
Redford zwolle
MoniekV Etten-Leur
Mandarijn
Heleennn belgie/Breda
Majken Helmond
Nann__ Omgeving Ede
Susanne alkmaar
Ayla omgeving Arnhem