Wie mest jou stal uit als jij er niet bent?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wie mest jou stal als je er niet bent?

Een familielid
29 (43%)
Een vaste stalgenoot
16 (23%)
Ploegendienstje op stal
2 (2%)
Paardenoppas
Geen stemmen
Anders, namelijk.....
20 (29%)

Totaal aantal stemmen: 67

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:14

mijn lieve vriendje.... hij zorgt namelijk ook voor twee andere paarden op stal... dus als ik moet werken 's avonds en ik red t niet met school doet hij mijn paardje. echt super!!!!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:17

meestal als ik er niet ben is vriendlief er ok niet. Vanaf volgende week betekent dat er dan 3 paarden onuitgemest op stal staan als wij er niet zijn. Gelukkig wil de dochter van de eigenaar het doen en dan komt het prima in orde OK dan!

Zelfs de eigenaar wil het nog wel doen. Als we het maar even laten weten. Prima geregeld dus

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:21

zoals vriendinlief hierboven al zegt Tong uitsteken Als de een er niet is, is de ander er over het algemeen ook niet. De dochter van de eigenaar is inderdaad bereid om de taak dan op zich te nemen

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:30

Bij ons op stal valt onderling altijd wel wat te regelen
Als ik niet kan dan wordt lady's stal meestal gemest door vanessa (vanes hier op bokt) en als die niet kan dan zijn er nog wel een paar die het wel willen doen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:33

Een stalgenootje aan wie ik het heb gevraagd mest dan voor mij

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:41

Een stalgenootje, als ik ziek ben doet ze de mijne en als zij ziek is of what ever doe ik de hare.

We hebben dan ook alletwee anderhalf paard zeggen we altijd Haha!

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:46

Als ik niet kan, mest onze stagaire uit. Handig hoor zo iemand Lachen

Suzzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:15

Whaha ja idd handig om zo iemand in de buurt te hebben!!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:17

mn zus Cool

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:51

Als ik het om een of andere rede niet kan doet mijn vader of mijn zusje dat voor mij.
Maar zaterdag is gewoon de vaste dag om uit te mesten, ik zorg dan gewoon dat ik smorgens tijd heb. Lachen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:54

Als ik het niet kan doen om de een of andere reden, nemen mijn ouders het van me over. Heeeeel soms gebeurt het weleens dat ik iemand anders regel om de paarden voor me te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:55

Niemand helaas ..............

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:38

Soms de vriendin waar mn pony staat, soms haar vader.
Mijn vriendin en ik wisselen het vaak voor elkaar af, zo ben ik bv maandags vrij en is zij die dag laat, dan mest ik voor haar uit en rijd haar pony.
Als ik laat uit ben en zij op tijd is doet zij Bas voor mij.
Soms is het niet eens de bedoeling en dan krijg ik een sms: Ik heb al voor je uitgemest hoor, en Bas staat al buiten.

Nou is het voor haar iets makkelijker omdat zij er woont en ik ervoor een half uur op de brommer zit.

Soms heeft haar vader ineens zin om uit te mesten en de paarden te doen en dan kom ik op stal en is alles al klaar.

Het gaat dus een beetje om en om

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:00

Toen Snowdon op t Sander in Etten-Leur stond, was er altijd wel iemand die het een dagje overnam. Andersom was het dan natuurlijk ook Lachen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:16

ik heb gelukkig 2 vaste verzorgers voor mijn paarden die ik bijna altijd wel kan bellen,kunnen ze niet dan doet mijn vriend het of een vriendin
het mesten is niet zo belangrijk dat kan de volgende dag wel als ze maar beweging krijgen.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:44

Laten we maar zeggen een vaste stalgenoot..... en tevens mijn enigste Haha!
Als zij niet kan (omdat ze er bijv. zelf niet is) dan probeer ik mijn zus te charteren als het tenminste om meerdere dagen gaat. Gaat het om 1 dagje dan wil ik het nog wel eens zo laten. Enig nadeel: volgende dag ben ik veel langer bezig.

Als we over een half jaartje verhuisd zijn en Fayette staat aan huis dan is mijn vriend de pineut Tong uitsteken

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:35

Pipo schreef:
Niemand helaas ..............

Same here ... als ik het niet doe doet niemand het. In al die tijd heeft mijn man twee keer uitgemest Boos!. M'n dochter wil wel 's helpen maar van een kindje van zeven kan je natuurlijk niet verwachten dat ze helemaal netjes gaan uitmesten hé Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:49

Eigenlijk doe ik het gewoon altijd zelf. Als ik op een dag niet kan, dan doe ik het 's morgens heel vroeg of 's avonds heel erg laat, maar de stal wordt elke dag helemaal uitgemest. In de afgelopen 4 jaar is het 1x voorgekomen dat ik 3 dagen weg was (vakantie). De eerste dag heb ik het 's morgens dan toch heel vroeg gedaan. De tweede dag zou dus niet kunnen, en de derde dag 's avonds heel laat wilde ik de stal gaan uitdoen. Een buurman zou de paarden overdag buitendoen, maar tot mijn verrassing had hij toch de stal uitgedaan Lachen . Daar was ik natuurlijk blij mee, want ik wil niet dat mijn paardjes ook maar 1 dag in die ammoniaklucht moeten staan.

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:55

Mijn beste vriendin, ik doe haar pony als zij er niet is, waar dus ook opstrooien/mesten bij hoort (ligt eraan welke dag, en hoe vies de pony is). En zo doet zij het voor mij. Als we beide niet kunnen vraag ik een ander stalgenootje, eigenlijk ga ik liever zelf, omdat zij nogal een 'ritueel' heeft hangen aan uitmesten. Buitenzetten, uitmesten, even wachten, opstrooien, even wachten, nog een keer 'opstrooien' van het stro wat er al ligt, dan spuiten en dan nog even wachten voordat ze naar binnen kan. Dit doordat ze last heeft van het stof. Zolang het op deze manier gebeurd gaat het goed. Daarom doe ik het zelf het liefst, of mijn beste vriendin, omdat wij het 'ritueel' kennen

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:59

mijn vader. Het zijn ook eigenlijk zijn pony's.

Het paard wat ik bijrijdt, wordt door de eigenaar uitgemest (staat bij hem thuis op stal).

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:16

vriendin van me voert als ik de hele dag moet werken e dus laat thuis ben..
mijn moeder doet mijn paardje elke weekend als ik bij me vriend ben !!