Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus ilet zo snel mogelijk zien te stoppen dat deed meneer braaf maar dat ging zo snel dat ik keihard op zijn schoft terecht kwam
kon een paar dagen niet peinloos naar de wc op zitten
gelukkig vond ik mijn gehoor apperaat weer, het was wel in de bak dus moet eerst tal van keren rondjes lopen tot dat Barbara hem vond
Margon"]
Mijn pony heeft een nogal hoge schoft dus ik zit niet graag zonder zadel! SOms ga ik weleens zonder zadel springen (wedstrijd) maar ik heb toch liever dat ik steun aan mijn beugels heb enzo !
[/quote]
jah, dat doe ik ook wel eens, springen zonder zadel een hoofdstel met alleen halster, is wel gaaf! Eerste keer dacht ik echt, ow nee dit doe ik niet hoor! Veel te hoog! en wieeeeh, daar gingen we al!!
[quote="Ilkkah"]
[quote="SuperSmurf schreef:
Ikhebook altijd zo'n hekel aan de draf na de galop.. stuiter stuiter stuiter!! EN 9 vand e 19 keer krijg ik dan ook nog eens de slappe lach, wat je zit ook niet echt bevorderd!

)galoperen!

als ik zonder zadel rij, vlieg ik er gegarandeerd af in draf. Mijn paardje spant haar rug ontzettend en wil niet nageven, daarbij gooit ze hoog op.
We hebben er dus allebei geen plezier in om zonder zadel te rijden (tja uitstappen misschien). Ik ben er ook bijna een keer afgehopt toen ik zonder beugels ging doorzitten, dusse...
geef mij maar een zadel