Coentjuh schreef:dianalamboo schreef:De ingrediënten van cowboy magic?
Ben ik ook benieuwd naar
Voornamelijk siliconen(olie)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ingrediënten Cowboy Magic;
Cyclomethicone, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Ethylhexy Methoxycinnamate, Tocopheryl Acetate, Parfum (Fragrance), Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool
Bron: http://cowboymagic.com/products/cowboy- ... ler-shine/
Just_Natural schreef:Wat een goede tip!
Hier bijna door de CM heen en al eens gekeken om een nieuwe fles te kopen. Maar pfffff, dat spul is haast niet meer te betalen. Dus maar snel naar de action voordat het uitverkocht is
Stamper schreef:Just_Natural schreef:Wat een goede tip!
Hier bijna door de CM heen en al eens gekeken om een nieuwe fles te kopen. Maar pfffff, dat spul is haast niet meer te betalen. Dus maar snel naar de action voordat het uitverkocht is
Ik koop het alleen met 25% korting.
Nu toevallig bij de Horsefitshop. Dus dan scheelt het al wel.
Ook nog 2 verjaardagbonnen van een ruiterzaak hier.
En eentje van stalgenootje gekregen! Dus komt ook altijd goed van pas!
Benfan schreef:Tazzey schreef:Iedere soort olie werkt als anti-klit spray. Ik gebruik voor mezelf een olie serum als anti-klit spray.
Baby olie word een bende, bij frituurolie staan mensen in de rij voor patat achter mijn paard, motorolie loopt mij paard wel soepeler door, ondertussen is walvisolie lastig aan te komen, vis-olie stinkt (en lastig uit de capsule te krijgen) houtolie heb ik nog nooit geprobeerd!, wel binnenkort halen om mijn kast te behandelen. Niet alle olie is geschikt voor in de manen, je brand ze er zo af als je niet uitkijkt, en is al snel vrij duur wil je je paard niet naar sardientjes laten ruiken.