Veegmachine

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Veegmachine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 07:52

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 17:24

De radiale handveegmachine zoals wij idd hebben veegt de troep opzij, de andere veegmachine veegt het vooruit maar de helft vliegt de lucht in, of irritanter; in je gezicht.. de veegmachine die wij op de minishovel kunnen zetten is axiaal, en het werkt, maar dan zit je er wel 2 meter vandaan en loop je er niet pal achter. Een model zoals ik op de vorige pagina heb geplaatst ga je echt veel fijner vinden.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 22:15

Ik zal Mulder morgen eens bellen voor prijzen, die staan niet op de site helaas.

Dank voor de tips zover!

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:13

Idd eentje kopen die alles opzij veegt, werkt veel properder.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:09

Chubby schreef:
Ik zal Mulder morgen eens bellen voor prijzen, die staan niet op de site helaas.

Dank voor de tips zover!

Vraag gerust naar gebruikte exemplaren, die zijn ook echt meer dan prima.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:38

Liesje89 schreef:
De radiale handveegmachine zoals wij idd hebben veegt de troep opzij, de andere veegmachine veegt het vooruit maar de helft vliegt de lucht in, of irritanter; in je gezicht.. de veegmachine die wij op de minishovel kunnen zetten is axiaal, en het werkt, maar dan zit je er wel 2 meter vandaan en loop je er niet pal achter. Een model zoals ik op de vorige pagina heb geplaatst ga je echt veel fijner vinden.

Je weet dat je bij de meeste van die axiaal-machines de borstel in een hoek kan zetten he? Dan veegt hij het ook opzij net als de radiale.
Alleen als je de borstel recht naar voren laat staan en er veel troep ligt gooit hij het er idd overheen, maar onder een hoek maar zelden. Enigste probleem, je hebt minder veegoppervlak, en met een veegborstel van maar 60 cm heb je dan dus mss 30 over. Kan je net zo goed een bezem pakken :D

thriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:26

Tijd lang zo'n rolbezem gebruikt, maar nu veelal de bladblazer, veel makkelijker en minder zwaar.