Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marit_P schreef:Wauw superleuk! Ik volg!
Wat ik mij wel meteen afvroeg, die deuren die jullie eruit hebben 'gesloopt', worden dat dan de deuren waar de pony's door naar buiten gaan? Zo ja, dan vroeg ik mij ook af hoe breed en hoog die dan zijn, want zo op het eerste gezicht zien ze er best smal en laag uit voor een E pony. Foto's kunnen vertekenen natuurlijk
Bliksem schreef:Super leuk, ik volg ook!
Vraagje, hoezo laat je ze niet met z'n drieën bij elkaar in de nacht? Of is dat alleen voor het begin als ze nog aan elkaar moeten wennen?
xLisaSpelt schreef:Wat leuk om te zien! Ik volg
Over de breedte van de deur zou ik me niet zo veel zorgen maken, hier gaan de dikke tinkers en grote KWPN'ers ook makkelijk door de gewone deur heen
Delphi schreef:xLisaSpelt schreef:Wat leuk om te zien! Ik volg
Over de breedte van de deur zou ik me niet zo veel zorgen maken, hier gaan de dikke tinkers en grote KWPN'ers ook makkelijk door de gewone deur heen
Heel erg fijn om te horen!!! We hebben er echt over getwijfeld en het is zo moeilijk om er een voorstelling van te maken als je geen e pony hebt staan om te passen![]()
Ook de hoogte heeft even voor twijfel gezorgd, maar zodra de pony binnen is loopt de hoogte sterk op. De pony zal zo'n schofthoogte van +/- 1.50 hebben dus dan is er nog ruim 40 cm. over. Ideaal is het vast niet, maar we verwachten hier geen problemen mee. Op de manege is de hoogte 2.20, maar daar gaan ook paarden van bijna 1.80m doorheen dus in verhouding eigenlijk hetzelfde.