Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dorine92 schreef:Dat je hem alleen in een bochtje rolt en dan een roosje maakt.
Op de foto zie ik al dat je inderdaad de knotten veel te dicht op elkaar hebt. Dus te kleine knotten. Hoe bredere pluk manen je pakt hoe meer ruimte je hebt voor het knotje dus hoe rustiger het geheel
Niet onbelangrijk... het zou ook nog aan je vlechtkunsten kunnen liggen. Er zijn best veel mensen die gewoon niet zo goed kunnen vlechten of er zelfs behoorlijk slecht in zijn. Je zou eens aan iemand die echt goed kan vlechten, kunnen vragen of die het eens kan proberen
Harvey1 schreef:Dorine92 schreef:Dat je hem alleen in een bochtje rolt en dan een roosje maakt.
Op de foto zie ik al dat je inderdaad de knotten veel te dicht op elkaar hebt. Dus te kleine knotten. Hoe bredere pluk manen je pakt hoe meer ruimte je hebt voor het knotje dus hoe rustiger het geheel
Niet onbelangrijk... het zou ook nog aan je vlechtkunsten kunnen liggen. Er zijn best veel mensen die gewoon niet zo goed kunnen vlechten of er zelfs behoorlijk slecht in zijn. Je zou eens aan iemand die echt goed kan vlechten, kunnen vragen of die het eens kan proberen
Dat heb ik geprobeerd en dan kan ik amper een vlecht maken omdat de pluk daarboven te dik is! Ik ben geen slechte vlechter, bij paarden met normale manen lukt het heel goed. Ik ben overgestapt op meer omdat ik volledig in de knoop kwam vorige keer met de dikte vd vlecht! Hoe breed zou jij aanhouden dan?
en dat laatste plukje komt mentuig overheen vandaar dat die niet gevlochten is.
Alice13 schreef:Ik heb ook ander half manenkammetje. Kleiner werkt idd niet en groter ook niet in ons geval.
Misschien niet de meest charmante foto maar wel de knotjes goed op te zien hoop ik
Edit :deze is beter denk ik
[ [url=m/gza7dX.jpg]Afbeelding[/url] ]