Welke "slowfeeder" vinden jullie het handigst in de trailer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 17:16

tamary schreef:
Ricie schreef:

Nog simpeler, aanhangernet vij de action halen. En deze dubbelvouwen en aan 2 kanten dichtknopen...

Die heb ik rap weggegooid toen ik de groene draadjes ervan in de mest terug vondt. Moet wel zeggen dat die netten ook erg snel versleten waren, dan liever kwaliteitsspul.

Dat zal dan van paard tot paard afhangen, mijn 'slowfeeders' van de action doen ongeveer een jaar dienst voor drie vraatzuchtige pony's :Y)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 17:44

Hooinetten met grote mazen. Groot is bij mij 4,5 cm. Daar kunnen ze redelijk makkelijk het hooi uit plukken en de netten zijn ook groot zodat ze veel te plukken hebben. Het is op de trailer toch meer smijt-met-je-hooi dan eten.

Ze zijn ook heel handig als airbag. Vorig jaar door omstandigheden mijn merrie achterstevoren vervoerd met het hooinet aan de achterstang. Elke keer dat we remden kreeg ze 'm in d'r neus. Ze kwam nog net niet met een afdruk van de mazen in haar gezicht uit de trailer.

Netten van de Action waren het hier ook niet. Rekken te veel en ze rafelen inderdaad. Bovendien waren de mazen te groot.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 16:35

Ik gebruik de fijnmazige epplejeck netten in de trailer, bij netten met grotere mazen ligt vrij snel de hele inhoud op de bodem...