staart uitdunnen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:44

Dan verstaan we elkaar ;) Mijn Shetters en Haflinger hebben ook een dikke staart, ik knip het dan niet te kort maar wel gewoon recht. Ach ja, ieder z'n ding! :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:47

Dat is het inderdaad. Bij mij ligt de grens bij halverwege het onderbeen voor recht, daarboven vind ik veulenstaart model mooier en daar onder kan het beide prima :D . Het zijn uiteindelijk smaken, paard gaat 'm er zelf normaal niet aan storen hoe het er uit ziet zover we weten tenminste. :')

@Waaslander, hoop dat hij beter gaat kunnen zwiepen ermee nu eenmaal de vliegen komen.

Waaslander

Re: staart uitdunnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 13:49

vandaag enkel foto's van na de knipbeurt genomen, zeker helft van staart is weg, als het niet meer is maar valt mee vind ik
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:54

Aan de buitenkant zie je er niks van op deze foto's +:)+ .

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:19

Ziet er mooi uit hoor! Zie je niets van!

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:41

Lori schreef:
Dat is het inderdaad. Bij mij ligt de grens bij halverwege het onderbeen voor recht, daarboven vind ik veulenstaart model mooier en daar onder kan het beide prima :D . Het zijn uiteindelijk smaken, paard gaat 'm er zelf normaal niet aan storen hoe het er uit ziet zover we weten tenminste. :')

@Waaslander, hoop dat hij beter gaat kunnen zwiepen ermee nu eenmaal de vliegen komen.

Stel je voor haha, staan die 's avonds in de stal na zo'n knipbeurt tegen elkaar te klagen hoe lelijk dat wel niet is _O-