Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Worden ze lekker soepel van haha
Op wedstrijden alleen wel te probleem dat je de volte altijd te scherp wilt inzetten haha
Getup schreef:Prima te doen! Wordt je vanzelf handig in. En n grote volte van 15 m doorsnee is echt niet klein.
Leuk, dat er n.pony komt! Zie regelmatig zulke leuke E ponys voorbijkomen
In het voorjaar lekker op zoek naar een grote pony!
Ik ben al erg blij met deze bak, helemaal nu ik veel mensen hoor die het prima te rijden vinden. Natuurlijk is groter fijner. Maar wij zullen ook veel buiten rijden en hebben niet echt wedstrijd ambities.

Rijden alleen stappen en af en toe een drafje. Als de paddock leeg is dan galloperen jut en jul er ook wel eens in

Depende schreef:Mijn instructrice heeft een binnenbak(je) van 15 x 28 ongeveer, hier rijd ik menles in met een enkelspan shetlander. Het is te doen, wel zonder galop dan.
Iemand op bokt (ben even kwijt wie, maar met een kasteel in Duitsland) heeft ook een vrij kleine bak en op de foto's doen die er echt alles in (pirouttes piaffe etc.) met meerdere mensen tegelijk.
Depende schreef:Mijn instructrice heeft een binnenbak(je) van 15 x 28 ongeveer, hier rijd ik menles in met een enkelspan shetlander. Het is te doen, wel zonder galop dan.
Iemand op bokt (ben even kwijt wie, maar met een kasteel in Duitsland) heeft ook een vrij kleine bak en op de foto's doen die er echt alles in (pirouttes piaffe etc.) met meerdere mensen tegelijk.
.