enne goedkopere bontshabrakken
en rijbroeken, maar wel met een goede pasform. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sting schreef:Kunstof spullen, ik heb een wintec zadel, maar kan nergens betaalbare andere kunstof spullen krijgen. Je hebt wel wintec webbers, maar die zijn 35 euro ofzo... En een kunstof hoofdstel wil ik ook wel....
Quellian schreef:Nou, daarmee bedoel ik een deken waarbij de manen niet zo in de knel zitten, waardoor de manen helemaal kapotgaan onder de deken. Heb al zitten denken hoe dit opgelost kan worden... Weet ook niet of zo'n deken wel bestaat, of dat het nog uitgevonden moet worden.
Dennis schreef:Kleine goeie pony dekens. Dus geen verkleinde paarden maten zo als je nu vind. Ze zijn loeiduur en passen dus niet mooi. Het moet veel goedkoper kunnen, ik haal nu zelf voor een nette prijs Rhino's voor Dennis uit engeland. Echt een pony model, ze zitten als gegoten.
mdmoiselle schreef:Butet spulletjes, Devoucoux, Dyon, Herve Godignon, Grand Prix rijjasjes, Equine Athletics rijjasjes, Ariat kleding. Ik vergeet nog wat...
Lydia - http://www.schockemoehle.net/shop/product_info.php/products_id/740?osCsid=02f0a5b4501080ab75549495bad59c87 in de aanbieding

Oscar schreef:Hoofdstellen die qua maat tussen cob en full in zitten !
. Want altijd 2 hoofdstellen kopen is me een beetje duur. En een neusriem los erbij kopen kost vaak al even veel als een compleet hoofdstel.