Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
HET MOCHT!! Zil en ik hadden ons paardje 
maarz e zouden wel weer teruggaan, dus wij op zoek naar een andere stal voor de winter... niet gevonden...
dus toen hadden ze het gehad met die stal....
haha
. ze deden er verder erg weinig aan. ik ben hem toen af en toe gaan borstelen en met hem gaan wandelen. echt een pony met karakter. elke keer als je uit de kennel kwam, hinnikend op het hek af komen rennen, zaten we allemaal in de keuken koffie te drinken, stond Joppie door het raam naar binnen te kijken. je zou denken dat dit redelijk normaal is, maar het was een raam wat een meter van de grond zat. hij stond als een hondje op z'n achterbenen met z'n voorhoefjes op de vensterbank. op een gegeven moment vroegen ze of ik hem niet wilde kopen. hij stond te koop en ik kon hem goedkoper krijgen en ik mocht hem daar gratis laten staan. dit heb ik toen gedaan. wel op voorwaarde dat ik elke dag de mest uit het land haal en voor de echt natte wintermaanden een andere stal zocht omdat hij anders tot z'n knieen in de blub stond.