Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Voor dat bedrag plof ik er zelf wel eentje neer![]()
We hebben ook al zitten kijken of een carport niks is. Zijn best handig, dus stevig winddicht zeil bevestigen dat je naar beneden kan rollen is ook een mogelijkheid. De wetgeving is gewoon zo krom. We mogen nu 40m² schuilhok plaatsen in België, maar dan moet het van hout zijn. De tenten omzeilen het een beetje omdat ze verplaatsbaar zijn én de zijpanelen kunnen open, waardoor het enkel een afdak wordt. En daarover zeggen ze niks
KimD schreef:Je kunt beter een paarden iglo neerzetten, die dingen zijn super fijn. De gemeente zal daar verder geen probleem van maken omdat het mobiel is.
GamblersCup schreef:Niet te vergelijken met een tent, maar misschien mag ik hier toch even de link plaatsen, aangezien ik hier verschillende problemen langs zie komen? Misschien is dit voor iemand een oplossing: http://www.schuilstal.com
De schuilstallen zijn mobiel (met trekker of heftruck). En als je niet wil kopen, kun je ze ook huren (voor een héle schappelijke prijs per jaar!).
Ik heb een jaar lang zo'n stal gehuurd, was nog geen 250 euro kwijt (per jaar dus) en dan heeft hij de voorzijde ook nog eens dicht gemaakt met hetzelfde materiaal, op mijn verzoek. Zodat het niet kon inregenen en ze helemaal uit de wind konden staan (ik kon de stal maar op 1 manier neerzetten en dat was dus niet met de voorzijde uit de wind). Hele degelijke stal, ze hebben hem niet kunnen slopen. Werd gebracht en gemonteerd, stond binnen no-time, goed verankerd diep in de bodem. Mocht ik weer een stal nodig hebben, dan is dit de eerste die ik bel!
Moos99 schreef:GamblersCup schreef:Niet te vergelijken met een tent, maar misschien mag ik hier toch even de link plaatsen, aangezien ik hier verschillende problemen langs zie komen? Misschien is dit voor iemand een oplossing: http://www.schuilstal.com
De schuilstallen zijn mobiel (met trekker of heftruck). En als je niet wil kopen, kun je ze ook huren (voor een héle schappelijke prijs per jaar!).
Ik heb een jaar lang zo'n stal gehuurd, was nog geen 250 euro kwijt (per jaar dus) en dan heeft hij de voorzijde ook nog eens dicht gemaakt met hetzelfde materiaal, op mijn verzoek. Zodat het niet kon inregenen en ze helemaal uit de wind konden staan (ik kon de stal maar op 1 manier neerzetten en dat was dus niet met de voorzijde uit de wind). Hele degelijke stal, ze hebben hem niet kunnen slopen. Werd gebracht en gemonteerd, stond binnen no-time, goed verankerd diep in de bodem. Mocht ik weer een stal nodig hebben, dan is dit de eerste die ik bel!
Ik ken deze inderdaad, maar dit wordt wel een stuk in de bodem geplaatst toch? Plus de opbouw kosten zijn een jaar huur. Ik zou qua afmetingen die moeten van 290, is dan toch 580 euro voor 1 jaar. Als de stal weg moet, ben je je geld kwijt. Met een stal die je koopt kun je hem in ieder geval nog verkopen. Dat hield mij tegen, verder is het idd heel gunstig!