Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Manon 2 schreef:
Nogmaals ik ben normaal altijd subtiel en hou ook niet van conflict, maar bij mij was de grens echt bereikt hoor toen ik er achter kwam dat er niet geluisterd werd.
Het zit m niet in de leeftijd. Spirit, hier op Bokt heeft altijd mijn paard(en) gedaan en daar was nooit iets op aan te merken. Die was denk ik nog jonger toen ze begon (12 ofzo).
Saskia9 schreef:jah ik ga nu even een manier bedenken om het haar te vertellen..
denk dat ik ga zeggen dat ik voorlopig zelf meer tijd heb..en dat ik het toch zonde vind als een onervaren iemand wat met haar aan kloot..
horsewisper"]
[quote="Saskia9 schreef:en oh jah..ik weet nog niet hoe ik het ga brengen durf het niet revht in haar gezicht te zeggen vrees ik..
Emeraldo schreef:Vraag haar of ze op je pony heeft gezeten, waarschijnlijk schreeuwt zei zo hard NEE dat ze zichzelf al heeft verraden. Vraag haar daarna waarom het halstertouw dan zo was omgeknoopt, ik denk dat ze dan gaat stotteren, twijfelen, niet uit haar woorden komen, en dus wel duidelijk is dat ze wel heeft gereden. Dan kun je daarop meteen zeggen dat ze niet meer welkom is.
Heeft ze echter wel een goede reden, die jij gelooft, begin dan over je spullen die door de wei liggen. Neem de longeerzweep mee naar huis en kijk het een weekje aan. Zeg dat haar ook. Is er geen verbetering kun je haar gewoon zeggen dat je een ander verzorgstertje gaat zoeken die wel goed is voor Malibu.