Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zidore schreef:ik vind rubberen tegels een dure oplossing
zand, als je dat wil en kan binnen zou ik er voor kiezen als je geen tapijt/vloerbedekking wil.
omdat het overdekt is zou ik zelf voor tapijt/vloerbedekking kiezen, kan je (als je goed zoekt) gratis bij iemand regelen die z'n huis aan het verbouwen is of advertentie zoekertje plaatsen
MartineC1711 schreef:Is het erg als er nieuwe ideeen worden aangedragen? Probleem is nog niet opgelost, hebme er bij neergelegd en gebruik de schuur niet om te poetsen etc, dan maar in de stal.
MartineC1711 schreef:In bovenstaande tekening kun je zien dat een patroon of een pad van tegels eigenlijk geen doen is.. Al had ik dat inderdaad het liefst gehad!
Ik heb nu een oude mat uit een 2 paardstrailer liggen, maar die is te klein. Voor de ruin gaat het goed want die staat wel stil maar mijn merrie is een draaikont en die heeft al een keer in de spagaat op de vloer gelegen, die zet ik daar dus niet meer op zolang ik geen goede andere oplossing heb!
MartineC1711 schreef:Is het erg als er nieuwe ideeen worden aangedragen? Probleem is nog niet opgelost, hebme er bij neergelegd en gebruik de schuur niet om te poetsen etc, dan maar in de stal.
DubbelDun schreef:SuperAssie schreef:Wat heeft warm beslaan daarmee te maken ?? Ik neem aan dat de smid geen vuur gebruikt met het er onder slaanWorden je paarden (warm) beslagen? Want indien niet zou je kunnen kijken naar een groot tapijt inderdaad.
Welke smid gebruikt sowieso nog vuur om de ijzers op maat te maken