Gladde vloer stal / poetsplaats, hoe op te lossen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyWup

Re: Gladde vloer stal / poetsplaats, hoe op te lossen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:39

Anti slip coating laten aanbrengen

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:49

Stukje project tapijt. Kun je zo oprollen.

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:32

Zidore schreef:
ik vind rubberen tegels een dure oplossing

zand, als je dat wil en kan binnen zou ik er voor kiezen als je geen tapijt/vloerbedekking wil.

omdat het overdekt is zou ik zelf voor tapijt/vloerbedekking kiezen, kan je (als je goed zoekt) gratis bij iemand regelen die z'n huis aan het verbouwen is of advertentie zoekertje plaatsen

ligt eraan hoor! Ik weet niet hoeveel tijd er is maar heb een aantal weken marktplaats in de gaten gehouden. Eerst rubber h klinkers (4,3 cm dik) gevonden voor de poetsplaats voor 9m2 60 euro, daarna 112 tegels van 50 x 50 van 4,3 cm voor 1 euro per stuk. Dus tja als je tijd hebt en geduld moet het ook voor een kleiner bedrag kunnen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:47

Topic is bijna een jaar oud, mag hopen dat eea inmiddels is opgelost?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-17 00:29

Is het erg als er nieuwe ideeen worden aangedragen? Probleem is nog niet opgelost, hebme er bij neergelegd en gebruik de schuur niet om te poetsen etc, dan maar in de stal.

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 01:25

Wilde ook zeggen anti-slip coating. Is kleurloos dus why not.

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 07:15

MartineC1711 schreef:
Is het erg als er nieuwe ideeen worden aangedragen? Probleem is nog niet opgelost, hebme er bij neergelegd en gebruik de schuur niet om te poetsen etc, dan maar in de stal.

snap ik helemaal! Wat een naar probleem meid, heb je een mooie ruimte krijg je dit {:)-:(

Dan is die coating iid proberen waard of het opruwen van de vloer. daar zit wel een ander kostenplaatje aan. Succes!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 09:10

Bekend probleem. Wij hebben alleen een buitenpoetsplaats, stal is een open stal dus te gevaarlijk om als smid tussen 15/20 paarden in te werken, en de (open) schuur waar het materiaal van de boer in staat is ook van gevlinderd beton. Ik zet mijn paard bij heftige regen en kou toch onder dat afdak op de beton, hij heeft een paar keer proberen te wandelen maar kwam er vrij snel achter dat dat niet handig was :')
Blijft nu keurig staan tijdens het beslaan.
Maar kan me ook wel voorstellen dat het niet fijn is als je echt een draaier hebt.
Worden je paarden (warm) beslagen? Want indien niet zou je kunnen kijken naar een groot tapijt inderdaad. Heb je je smid al eens gevraagd wat hij wellicht voor ideeën heeft?

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 09:25

Ik dacht zelf ook aan een stuk vloerbedekking, dat kan je terug oprollen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 09:47

SuperAssie schreef:
Worden je paarden (warm) beslagen? Want indien niet zou je kunnen kijken naar een groot tapijt inderdaad.
Wat heeft warm beslaan daarmee te maken ?? Ik neem aan dat de smid geen vuur gebruikt met het er onder slaan :)
Welke smid gebruikt sowieso nog vuur om de ijzers op maat te maken :D

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 10:19

MartineC1711 schreef:
In bovenstaande tekening kun je zien dat een patroon of een pad van tegels eigenlijk geen doen is.. Al had ik dat inderdaad het liefst gehad!
Ik heb nu een oude mat uit een 2 paardstrailer liggen, maar die is te klein. Voor de ruin gaat het goed want die staat wel stil maar mijn merrie is een draaikont en die heeft al een keer in de spagaat op de vloer gelegen, die zet ik daar dus niet meer op zolang ik geen goede andere oplossing heb!

Twee (of drie) oude trailermatten neerleggen? :)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 10:31

MartineC1711 schreef:

Je kan beton laten ruwen door een bedrijf. Nadat mijn paard toen der tijd is gevallen op stal heeft de eigenaar dat laten doen. Was goedkoop en effectief.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 11:23

DubbelDun schreef:
SuperAssie schreef:
Worden je paarden (warm) beslagen? Want indien niet zou je kunnen kijken naar een groot tapijt inderdaad.
Wat heeft warm beslaan daarmee te maken ?? Ik neem aan dat de smid geen vuur gebruikt met het er onder slaan :)
Welke smid gebruikt sowieso nog vuur om de ijzers op maat te maken :D

Stel dat je smid een ijzer laat vallen oid? Niet dat dat nu zo vaak gebeurd, maar kan me voorstellen dat het ivm brandveiligheid dan wel een tapijt moet zijn dat niet direct in brand vliegt ;)
Als je zo'n draaikont hebt zal die het vast niet appreciëren als de ondergrond waar hij op staat ineens in de hens staat. Maar wellicht denk ik te makkelijk. Kan ook.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 15:01

Als het ijzer heet is zal het bij een kunststof tapijt misschien gaan smelten, maar het zal heus niet zo snel in brand vliegen :)