Vitamunch producten wel of niet ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Re: Vitamunch producten wel of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 12:13

Je hebt ook cavalor vitacrunch ofzoiets. Maar weet niet of dat voordeliger is.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 12:15

mijn ene paard wil ze niet, is er na paar happen klaar mee, te veel moeite, na 2 dagen zit nog meer als de helft erin.
de andere is altijd de andere dag netje leeg.... dus na 2 dagen krijgt hij de rest van mijn andere paard...

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:01

_Woodstock schreef:
kwii schreef:
Even een schopje in dit topic. Wie weet vergelijkbare producten?
Havens brixx heb ik al gevonden.
Ik had eerder een website gevonden waar je per blok kon bestellen, maar kan dit niet terug vinden.
De vitamunch is ze gek mee, maar vind ze iets te prijzig om geregeld te geven.

Hoe vaak is dan geregeld? Ik geef ze namelijk ongeveer 2 keer per week. Dit zijn dagen waarop ze heel lang buiten staan omdat er niemand thuis is. Zag dat horsefitshop nu weer 3 halen 2 betalen heeft. Dacht dat die aanbieding al afgelopen was maar die vitamunch staat nog wel in de aanbieding. misschien zijn ze die vergeten :D hihi https://www.horsefitshop.nl/equilibrium/

Ik ben ook om met die blokken. Heb er nu 2 van geprobeerd.

Ik heb nu ook die Calms gekocht. Fijn als ik straks op wedstrijd ga, dan geef ik er gewoon alvast 1 in de trailer !
https://www.horsefitshop.nl/type-paard/ ... 12935.html

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:06

Ik vond het leuk vooral voor s'nachts als ze binnen staan. Ze peuzeld een blok dus op binnen 1 nacht, naast voldoende hooi. Ze begint bij het blok haha!
Elke nacht word me een beetje te gek met de vitamunch. Het netje er om zou ik nog kunnen proberen, maar eerlijk gezegd lijkt me dat niet zo prettig voor haar.

Ik ga zeker de andere goedkopere versies nog uitproberen, die zijn een stuk betaalbaarder en vast ook heel vermakelijk.

Merk trouwens duidelijk verschil met de vitamunch calm.. Het scherpe was er af de dag er na. Misschien is het toeval, ik heb nog 1 over dus we gaan het zien.

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:29

Voor op stal doe ik er 2 in een groter net. Gewoon een klein hooinet. Dus niet het netje wat er standaard bij hoort.

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:26

irisdepony schreef:
Voor op stal doe ik er 2 in een groter net. Gewoon een klein hooinet. Dus niet het netje wat er standaard bij hoort.

Wat een goed idee. Heb je het idee dat het dan ook langzamer gaat?