Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Little_Gift schreef:Eens in de 2 dagen? En verder stonden ze dus 2 dagen zonder toezicht?
Jeetje...
Little_Gift schreef:De nadelen van in de winter die mensen hier opnoemen: dat is nu toch gewoon paarden hebben?! Het moet toch niet altijd allemaal maar leuk en aaah zijn?! Als men dat er niet voor over heeft en het ziet als een nadeel om na een lange dag niet het bad in te duiken en bed in te kruipen maar eerst nog naar de paarden te moeten, dan vind ik dat men überhaupt geen paarden zou moeten hebben, ook al kan het anders.
In de basis vind ik dit een vereiste dat je dit zou doen en willen doen.
Ik zit met een zware ontsteking op een kies, werk van 2u30 's nachts tot 11u voormiddag, heb 3 honden én mijn paarden staan niet aan huis maar ik doe wel alles zelf op eigen grond en eigen beheer.
Ik rij er voor mijn werk heen, na mijn werk en 's avonds nog een keer.
Ook mét die ontsteking die ik sinds maandag heb en de zware antibiotica, doe ik dit nog steeds.
Ook de stallen worden nog steeds stipt uitgemest. Zie ik er tegen op?
Nee want het zijn mijn dieren... ik voel me altijd een beetje beter als ik hun tevreden koppies gezien heb.
Duhelo schreef:Maar neemt niet weg als ik savonds om 19 uur in de gietende regen de paddock sta uit te mesten, de hond (die altijd meegaat) niet wil meewerken, mijn laarzen niet waterdicht meer blijken en ik koude en natte voeten heb, de paarden weer iets gemold hebben en ik tot overmaat van ramp in de modder blijf vaststeken met mijn kruiwagen of mijn laars, dan baal ik toch echt wel en vraag ik me af waarom ik aan paarden begonnen ben
Little_Gift schreef:De nadelen van in de winter die mensen hier opnoemen: dat is nu toch gewoon paarden hebben?! Het moet toch niet altijd allemaal maar leuk en aaah zijn?! Als men dat er niet voor over heeft en het ziet als een nadeel om na een lange dag niet het bad in te duiken en bed in te kruipen maar eerst nog naar de paarden te moeten, dan vind ik dat men überhaupt geen paarden zou moeten hebben, ook al kan het anders.
In de basis vind ik dit een vereiste dat je dit zou doen en willen doen.
Ik zit met een zware ontsteking op een kies, werk van 2u30 's nachts tot 11u voormiddag, heb 3 honden én mijn paarden staan niet aan huis maar ik doe wel alles zelf op eigen grond en eigen beheer.
Ik rij er voor mijn werk heen, na mijn werk en 's avonds nog een keer.
Ook mét die ontsteking die ik sinds maandag heb en de zware antibiotica, doe ik dit nog steeds.
Ook de stallen worden nog steeds stipt uitgemest. Zie ik er tegen op?
Nee want het zijn mijn dieren... ik voel me altijd een beetje beter als ik hun tevreden koppies gezien heb.