Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Azmay schreef:Rochiril schreef:Mijn andere paard deed dat met regelmaat, Hij stak ze wel eens onder de onderste rail door. Maar trok ze voor het opstaan gewoon weer in. Een paard moet toch eerst de benen zo goed als onder zich vouwen, en de voorbenen dan weer naar voren om op te staan. Ging gewoon altijd prima.
Die van mij heeft nu al 3x de draad (met stroom) kapot getrokken met het opstaan terwijl de wei toch echt groot genoeg is. Vind zo'n paneel dus ook echt een beetje eng
Ging hem dan niet snel genoeg naar buiten. De tussenhekken kunnen open, en daarlangs kunnen ze zo op de paddock. Hij haalde dan op waarschuwen van mij heel eenvoudig dat been weer terug. 

en ze die laatste boxen als inloopstal hadden.
Hierin hebben ze zoveel ruimte dat er bijna geen kans is dat ze een been erdoor steken. Door de zijhekken kan dat sowieso niet vanwege het tapijt, wat ver tot onder het hek hangt.
Inloopstal schreef:Ziet er wel strak uit. Zie ik touwtjes om de hekken vast te maken? Zijn ze duur, die Cattle Fences?
Ik heb alleen de voorhekken en kan ze dus nergens aan een zijhek vastmaken met kettinkjes. Voor staan ze tegen houten balken aan waar de zijhekken ook aan vastzitten. Maar dat maakt dus nergens contact met elkaar
Omdat ze die avond ook weer naar binnen moesten, moest ik even een noodoplossing hebben om het vast te zetten. En dan zijn strotouwtjes errruuuugggg handig
Ik heb ondertussen al een metalen strip om om de palen en hek te maken, maar het is er nog nooit van gekomen. En de touwtjes houden het goed vol