Voor alles. Het verzorgen, het rijden, het ff tuttelen, 's avonds nog ff bij hem kijken, het begeleiden van z'n verzorgmeisje, het lange teugelen, de VD, m'n lichaamsbeweging+frisse buitenlucht en eigenlijk ook om te mennen(al gaat dat helaas niet meer lukken). Gewoon voor alles wat er bij komt kijken.
Alet
Geplaatst: 20-01-04 14:54
Als Michiel en ik onze paarden zouden kopen dan blijven ze tot hun dood! Daar zijn we het nu al over eens en we gaan ze stiekum begraven in het bos Als ze ineens ongeneeslijk kreupel worden gaan ze ook niet naar de slager, maar mogen ze lekker bij ons blijven wonen. Het is natuurlijk wel te hopen dat we veel cash gaan verdienen met deze plannen , maar ik neem een dier gewoon voor het leven. Als het helemaal niet zou klikken tussen ons, dan is het wat anders natuurlijk. Het is voor mij echt een huisdier waar ik heel veel plezier aan beleef en voldoening van krijg, of we nu samen een ritje maken of met hem sta te kroepen.
capopjekop
Geplaatst: 20-01-04 14:59
vooral rijden en verzorgen. het is gezellig, .eert andere mensen kennen, je gaat met een dier om, je praat er tegen en ze kunnen heel goed troosten ze zijn gewoon cool mijn ponys gaan ook niet 123 weg behalve als ik pf mijn cader niet meer in staat is om ze de verzorging te gebven waar ze recht op hebben.
jeanette
Geplaatst: 20-01-04 15:27
Ik heb mijn pony niet alleen om op te rijden en te verzorgen. Ze is ook mijn uitlaatklep.
Ik hoop dat we samen oud worden. Ben in ieder geval niet van plan haar te verkopen als ze een dagje ouder wordt.
Sjaan
Geplaatst: 20-01-04 15:27
rijden en verzorgen... Rijden vind ik heel belangrijk, maar het verzorgen laat ik er zeker niet bij zitten hoor, dat doe ik net zo graag als het rijden!