Manege Ritsaert 10 jaar geleden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 00:05

eveline_B schreef:
Ik heb er gereden van ca. 1988 tot en met 1993. Ik reed altijd op zaterdagmorgen. Palomino was een hele tijd mijn favoriete pony. Later was er een andere favoriet, maar ik weet niet meer welke.

Ik heb bij Ruthger in de les gereden. Haha!

Hee, grappig! Hoe laat? Ik heb jaaaren op zaterdagmorgen de eerste les (negen uur) gereden. Palomino is ook een tijd mijn favoriet geweest, maar ik heb ook heel veel gereden op Twilight, Vosje, Gambler, Wodka...hou op schei uit!! Haha! Hebben wij dan toevallig bij elkaar in de les gereden?!

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 00:07

marielleaartsen schreef:
Misschien dat je mijn broer kent?
Rutger een lange jongen met Bril
Reed toen in het begin Veel op Pride maar later is die over gegaan op paarden,

Ja, daar zie ik nog wel een gezicht bij. Wie was Pride ook alweer?
Ik was klein, dus heb heeeel lang op de pony's gereden! Eeuwige ponyverslaving aan overgehouden...

Ik heb wel foto's van mijn wedstrijdjes op de schimmeltjes: Sans-soucis, Sjoertje ( Lovers misschien nog wel mijn allergrootste favoriet!!!) en Gambler. Maar ja, allemaal uit het pre-digitale tijdperk hè! Tong uitsteken

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:24

wodka loopt er ook nog steeds... (laatst toevallig in de lange stal geweest) Iedereen kent Rutger toch??? ik iig ook....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:27

Dames kan het niet zo zijn dat jullie van mij les hadden? Ik heb Rutger tijden lesgeven!

Ach Wodka......die kon mooi hard altijd buiten Haha!

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 00:30

Ik was het allereerste ponyruitertje dat op Wodka heeft gereden..toen hij net vers geïmporteerd was! Haha! Weet ik nog heel goed, ik kon hem na een half uurtje opvegen en terug naar zijn stalletje dragen... Ach gut
Ik word hier helemaal nostalgisch van... Lachen

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 02:09

hey rutger is inderdaad bekend, wie kent hem niet!! ik werk part-time op ritsaerten heb mijn eigen pony daar staan...wat leuk om te horen dat sommige pony`s al zo lang daar staan. met sanso en wodka gaat het zeer goed zo lopen allebei nog als een trein. miramar waarom kom je niet een keer kijken??

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 09:45

Pipo schreef:
Dames kan het niet zo zijn dat jullie van mij les hadden? Ik heb Rutger tijden lesgeven!

Ach Wodka......die kon mooi hard altijd buiten Haha!

Mmij heb je ook nog les gegeven Haha!

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:35

Geen idee of ik ook les van jou heb gehad Pipo. Het is al zo lang geleden. Ik heb geloof ik nooit in de eerste les gereden. En op het laatst reed ik in een paardenles (met Rutger). Na Palomino was ik verliefd op een vosje met bklonde manen, ik weet niet meer hoe die heette.

mariëlle: Hihi, woonde jij dan aan de zwarteweg? Of in Zuid? Kwam je met Saskia mee, of ook wel met een ander vriendinnetje?

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 10:44

Ik ben het helemaal eens met Anna-Jelly en littleroosie, het is daar een rotzooi en de pony/paarden zien er niet uit!!!! Ze willen niet eens lopen en slaan met de zweep vinden ze denk ik lekker ofzo. Oftewel kan een leuke manege zijn maar niet met deze stallen en deze paarden!!

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 10:58

eveline_B schreef:
Geen idee of ik ook les van jou heb gehad Pipo. Het is al zo lang geleden. Ik heb geloof ik nooit in de eerste les gereden. En op het laatst reed ik in een paardenles (met Rutger). Na Palomino was ik verliefd op een vosje met bklonde manen, ik weet niet meer hoe die heette.

mariëlle: Hihi, woonde jij dan aan de zwarteweg? Of in Zuid? Kwam je met Saskia mee, of ook wel met een ander vriendinnetje?

Woonde in Zuid en kwam meestal met Saskia mee.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:47

Titsie schreef:
Ik ben het helemaal eens met Anna-Jelly en littleroosie, het is daar een rotzooi en de pony/paarden zien er niet uit!!!! Ze willen niet eens lopen en slaan met de zweep vinden ze denk ik lekker ofzo. Oftewel kan een leuke manege zijn maar niet met deze stallen en deze paarden!!

Zoals al eerder gezegd is in dit topic, is dit niet echt leuk voor de topicstarter. Totaal onnodig zelfs. Bovendien ook zeker niet waar. Ga maar eens goed rondkijken in NL dan kom je paarden tegen die het echt vele malen slechter hebben als daar.

Zelf heb ik ook heel even op manege Ritsaert gereden, maar de reden dat ik daar mee gestopt ben lag zeker niet aan de manege of aan de paarden, maar aan het feit dat ik me niet "thuisvoelde" op deze manege. En de paarden niet het type paard was waar ik graag op rijd, maar dat is ook een ander verhaal, en dat wil ik best persoonlijk uitleggen maar daar is dit topic niet voor Knipoog .

Verder ken ik de manege omdat een oud-collega van mij hier jaren part-time gewerkt heeft, maar helaas moest stoppen i.v.m een nierziekte. Dus via haar weet ik ook genoeg over het reilen en zeilen op de manege.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:10

Freggel schreef:
Zoals al eerder gezegd is in dit topic, is dit niet echt leuk voor de topicstarter. Totaal onnodig zelfs.

Helemaal mee eens, als er nu nog meer van die offtopic reacties komen zet ik helaas een slotje op dit topic, nogmaals, er wordt niet gevraagd om negatieve kritiek op de manege...

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:16

Bedankt Cody, nu maar hopen dat het helpt.

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:33

bedankt cody!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 01:39

Jammer eigenlijk dat je er 17 januari niet was met de nieuwjaarsindoor. Zulke gelegenheden zijn altijd ideaal om mensen van 'vroeger' weer tegen te komen. Heb je trouwens al eens gekeken op de site van Ritsaert? www.ritsaert.nl

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 19:13

Ja, die site heb ik inderdaad al een keertje bekeken. Staat nog niet zo heel veel op, maar toch wel leuk! OK dan!
Ik moet inderdaad gewoon maar weer eens langs gaan, een keertje als er een wedstrijd is ofzo. Wel heel leuk trouwens om jullie reacties te lezen! (Behalve die off-topic reacties dan... )

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 19:16

eveline_B schreef:
Na Palomino was ik verliefd op een vosje met bklonde manen, ik weet niet meer hoe die heette.

Was dat niet Twilight? Had erg aparte voskleur, was een leuk beestje.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 19:55

Of misschien apollo?? die had lichte manen?
Later had je ook nog Jorn en verder weet ik het zo niet,

Gr Marielle

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:23

Vroeger in een heeeel grijs verleden reed ik altijd op manege Salland, dat is tegenwoordig Wilten, toendertijd was Ritsaert voor de "kakkers" en Salland voor het "gewone" volk (hahaha) het schijnt nogal veranderd te zij hè! Ik woon ook alweer 20 jaar in Utrecht hoor!

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:36

Nee, Apollo was het niet. Die keek toen altijd graag naar de sterren en dat vond ik niet zo leuk. Twilight was het inderdaad.

Ik kom trouwens nog regelmatig op Ritsaert. Mijn rijvereniging rijdt daar in het winterseizoen binnen.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 23:56

Van Twilight Ben ik 2 keer afgevallen hahah
Tijdens het Springen dus dat was niet echt een favoriet,

Later was mijn favoriet Mupped alleen dat was zo'n beetje in 1995 dat die daar kwam Pipo kent hem nog wel Haha!