Je kan ze ook vaak gratis afhalen bij winkels zoals blokker, karwei (of andere bouwmarkten), en supermarkten. Kun je gewoon in de winkel om vragen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je kan ze ook vaak gratis afhalen bij winkels zoals blokker, karwei (of andere bouwmarkten), en supermarkten. Kun je gewoon in de winkel om vragen
Wat ga je doen tegen het knagen en de splinters?
Het zal imo dus niet meer splinteren als andere houten omheiningen. 

ik vind het er leuk uit zien ts! Ben benieuwd hoe het oogt als de gaten zijn opgevuld. Knap veulentje heb je daar
Veulen84 schreef:Dat hondenbed![]()
Ik vind dat paddockje wel leuk. Maar waarom heb je de pallets niet een kwartslag gedraaid? Dan had het gewoon een hekwerkachtig idee geweest.

Eight schreef:Grappig hoeveel mensen zeggen dat de paddock klein is terwijl er weet ik hoeveel paarden 23 uur per dag in een kleinere box staanik vind het er leuk uit zien ts! Ben benieuwd hoe het oogt als de gaten zijn opgevuld. Knap veulentje heb je daar

dblijham schreef:Ik vind vooral die deur als hek een geniaal idee. Ga ik hier voor mijn kippenren ook maar proberen.
Eight schreef:Grappig hoeveel mensen zeggen dat de paddock klein is terwijl er weet ik hoeveel paarden 23 uur per dag in een kleinere box staanik vind het er leuk uit zien ts! Ben benieuwd hoe het oogt als de gaten zijn opgevuld. Knap veulentje heb je daar

moet je wel planten pakken die niet giftig (of smakelijk
) voor de paarden zijn. Shamanqueen schreef:Ik denk dat ik jou idee ga stelen. Ik ben al een hele tijd opzoek naar oplossing om mijn paddock mee af te zetten. Super leuk!

Solleke_Noah schreef:Het zou misschien nog tof zijn om in de buitenkant van de pallets van de paddock iets van plantjes te zetten? Dit idee: https://steigerhout-recycling.nl/wp-con ... 00x194.jpg
Dat kleedt wat aan, met mooi groen past het dan wat beter in het landschap zeg maarmoet je wel planten pakken die niet giftig (of smakelijk
) voor de paarden zijn.