Blauw gele vendel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horzie_Lover

Re: Blauw gele vendel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-16 09:49

Heb ik al alleen die eigenaar is er nooit hij staat bij van dorp en dat is meer een kleine boerderij met soort van huurponys?

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 09:54

In deze omgeving vind je niet eens een stal met fatsoenlijke buitenbak voor 190 euro in de maand.
Bij de blauwgele vendel moet je sowieso niet willen staan, want daar zijn amper mogelijkheden om je paard fatsoenlijk buiten te zetten.
Behalve stalling komen er nog heel veel extra kosten bij. Is het niet beter 1st een poosje een verzorgpaard te zoeken.

JoT

Re: Blauw gele vendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:21

En stal met binnenbak voor onder de 190 euro? Gaat heel moeilijk worden in deze regio. Ben je de Stompwijkse weg al eens afgereden, zijweggetjes ook meegenomen? Als je de Stompwijkse weg (uitlopend in de Dr. van Noortstraat) uitgereden bent (vanuit Leidschenveen gezien), dan zitten daar links om de hoek ook nog twee of drie stallen. Ik heb bij Juffermans gestaan en daar stond ik een paar jaar geleden redelijk in de richting van jouw prijsniveau inclusief hooi en stro. Iets van 200 of 220 euro geloof ik. Met buitenbak en dagelijks naar buiten. Geen idee wat ze momenteel rekenen.