Paard wit maken zonder te wassen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marisje76

Re: Paard wit maken zonder te wassen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:20

met vanish moet je overigens wel voorzichtig zijn..daar zit peroxide in (zelfe als in blonddersul
0 en is dus niet echt goed voor het paarden haar en voor de huisd ook niet.
(het maakt overigens idd wel mooi wit, heb het met mn schimmel ook wel eens gebuikt vooral in onderste stukje staart O:) maar toen wist ik nnogn iet beter)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:42

Vroeger deden we dat gewoon met houtskool. Eerst goed borstelen, houtskool op de gele en groene vlekken doen, even goed inborstelen en in laten treken, naborstelen en schoon. Houtskool zuivert.

xjuulsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 19:34

babypoeder

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 01:58

Mocht je niet met allerlei zeepachtige zaken aan de gang willen dan kan ik je wel de volgende tip meegeven.
Haal bij de action een microvezel doek(van die schoonmaak doeken) liefst 1 die aan je handen blijft plakken als het waren dus geen hele glade, die vezels zitten dan te ver in elkaar)
En dan gewoon met water en die doek over de vlek wrijven. Werkt als een trein hier bij een hele lichte fjord die het liefst zn bed elke nacht zo verbouwd dat overal mestvlekken zitten...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 02:12

Ik heb een stralend witte schimmel op het ogenblik. Staat in de wei en wordt na het rijden met alleen water afgespoeld om het zweet eraf te spoelen.

_Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:09

Lukasje schreef:
Domme vraag maar hoe je dat dan met de babypoeder? Ik zoek vooral iets voor de benen. Nu gebruik ik zo'n schuurblokje. Lijkt me lastig het poeder op de benen te strooien? Masseer je dan in? Borstel je uit?

Ik zou geen babypeoder gebruiken. heb ik ook geprobeerd. te veel moeite voor een klein resultaat. ik zou het houen bij zilvershampoo of cowboy magic