Hoe groot...?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:39

Maar vind 1500 gewoon normaal hoor, het is wel 3300 gulden. Ik heb mijn pony ook voor 1750 verkocht, met superafstamming en zeer veel talent.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:48

het ligt echt aan de bouw van de pony. Je ziet vanzelf wel of het een mooi plaatje is Lachen
Mijn pony is 1,56 en ik ben 1,65 en ik had nog wel langer kunnen zijn hoor! En Rock is vrij iel...

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:19

heb nog even gekeken hoe groot dat jij bent en wat de schofthoogte van de pony is,
maarreh dat moet zeker kunnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:52

Heej mensen Lachen Ik ben vandaag wezen kijken bij Storm, en ze is helaas toch echt te klein... M'n benen bungelen eronder!! Het ziet er dan helaas gewoonweg niet uit.

Maarrrr... ik heb gelukkig wel een andere perfecte aanbieding gehad! Omdat ik van de zomer een paar maanden in Amerika ga werken wil ik het liefst pas een paard/pony kopen als ik terug ben. Anders staat het beestje daar een paar maanden voor nop, en dat vind ik ook helemaal niks. Nu was ik in de stal waar Storm staat, en iemand zei tegen me: 'ik heb ook nog wel een paardje te koop staan, kom maar ff kijken'. Ik dus kijken... Was het een PLAATJE!!
Stel je even voor, een bont merrietje van 2,5 jaar oud, nu 1.40m met werkelijk schitterende aftekeningen. Ze heeft een beetje Tinkerachtige vlekken, bruin-wit-zwart, en er zit Arabierenbloed in (en da's te zien). Nou willen die mensen Lucky eerst nog ff inrijden voordat ze haar weg doen (wat ze overigens liever niet willen, maar omdat de man van die vrouw er ook op wil rijden moeten ze een groter beessie kopen)... VAN DE ZOMER! How perfect Haha!

dus ik ga de komende tijd een aantal keer kijken bij Lucky, helpen met inrijden (ze is al zadelmak) en een beetje wennen aan haar... En zij aan mij. *LOL* Hihi... toeval bestaat niet!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:00

ik zou ook voor 1.50 gaan mijn verzorgpony is 1.50 en ik ben 1.60 ongv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:43

Ja Lucky zal ook nog ongeveer 1.50m worden, ietsies groter dan dr moeder. En nu is het nog een rank gebouwd paardje maar ze wordt nog wel breder en gespierder enzo. Voordeel van zo'n jong schatje! Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:08

Volgens mij maakt et niet veel uit hoe groot je bent.. als je een d pony koopt kan dat makkelijk.. of je benen eroder uitsteken is alleen onhandig voor jezelf en je moet uitkijken dat je niet tegen zen benen schopt.. ( maar zal niet et geval zijn dnek ik)
Ik zou geen a-tje of b-tje nemen maar een d moet makkelijk kunnen, ligt ook meer aan je gewicht denk ik...

Ik ben zelf ook iets van 1.67 heb nu een e-pony maar ie staat te koop daarna wil ik toch ook een d-tje kopen vind ik persoonlijk een veel handelbaarder maatje!!

Succes!!