SinneJ schreef:Ik denk dat je het goed aan het uitdenken bent, hopelijk lukt het op deze manier. Mijn paard heeft even een graasmasker opgehad ivm slokdarmverstoppingen, maar dit wel voor enkel voor hooi (daar kreeg hij het nl bij). Dus hij stond minstens 6 à 8u per dag op de weide en daarna op stal. Daar kregen ze 2 keer per dag hooi en verder elke dag stro. Die 2x per dag dat hij het masker een uurtje opmoest, werd hij er enorm kwaad op... hij kreeg het ook zelf uit. Dat was misschien wel omdat hij zo gulzig is van nature, maar ik wil je gewoon waarschuwen; hou ze best de eerste paar dagen goed in de gaten, want als ze het afkrijgt en een paar u gaat schransen, kan ze wss wel goed ziek worden als ik het zo begrijp.
Daarmee wil ik geen commentaar geven of je bang maken hoorgewoon uit bezorgdheid!
Hou je ons op de hoogte?
Haha, fijn dat je het zegt hoor. Ik hou er inderdaad rekening mee dat ze in ieder geval gaat proberen om het af te krijgen, daarom heb ik er gelijk maar het halster bij besteld, hopelijk gaat dat helpen

Ik ga haar zeker in de gaten houden, ik hoop dat als ze eenmaal doorheeft hoe het werkt dat ze dan gewoon blij genoeg is om met de andere twee paarden op de weide te staan en niet gaat lopen kloten

Een gewoon halster krijgt ze in ieder geval al succesvol gesloopt, dus ik hou er rekening mee dat ik extra maatregelen moet gaan treffen

Ik hou jullie zeker op de hoogte. Stiekem hoop ik ook nog steeds op een soort poortjessysteem, eens kijken of ik een Nederlandse vertegenwoordiger van het Hit systeem kan opduikelen.