Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
genja schreef:De dagen dat hij eruit komt is al heel weinig maar beter iets dan niets. Wat mij veel meer zou tegen staan de dagen dat als ik het goed begrijp de manege gesloten is. Dat is 2 hele dagen? En je mag dan ook helemaal niet komen? Ook als die op de wei staat ben je alsnog niet welkom?
Dit zou voor echt een reden zijn om te verhuizen. Je moet veel werken om je pony te kunnen betalen en (als ik het goed begrijp) is de manege 2 hele dage gesloten dus je kan maar 5 dagen in de week terecht bij je pony? Je wilt hem toch iedere dag kunnen verzorgen/zien
Focussed schreef:Triest. Een Nederlands gevangene komt nog meer zijn cel uit...
En waarom moet hij twee keer per dag bereden worden? Misschien kun je beter een fiets kopen, dan kan iedereen rijden wanneer hij wil, en een fiets kun je rustig het hele weekend in de berging zetten zonder compromis voor het het fysieke en mentale welzijn.
mingming schreef:Is het geen optie om hem de hele week op die weide te laten staan en kijken of er nog iemand is die zijn paard daar wil neerzetten? Dan heb je nu in elk geval voor de zomer al geregeld dat je paard veel buiten kan lopen. En ik begreep dat het niet zo ver is naar de manege? Dan kan je daarheen om te rijden als je wilt.
En waarom moet hij twee keer per dag bereden worden? Misschien kun je beter een fiets kopen, dan kan iedereen rijden wanneer hij wil, en een fiets kun je rustig het hele weekend in de berging zetten zonder compromis voor het het fysieke en mentale welzijn.
marleen_usar schreef:Waarom geen plek zoeken waar ze van april tot oktober op de wei staan, in je opening post zeg je dat je paard het wel best vind zo. Klopt dat wel?
ilayda schreef:Huh, je mag gewoon in het weekend niet naar je paard? Wouw dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
Daar zou ik echt nooit willen staan, want voor de meeste mensen is het weekend vrij en lekker aan tutten met je paard.
Ik zou daar weg gaan dan maar wat verder reizen, en ook al zet je hem in het weekend op de wei. In de winter staat hij dan gewoon zielig 3 hele dagen binnen met 1x per dag hooi als ik het goed begrijp?
A3a1 schreef:Even out of the box,
Is het niet mogelijk om in de buurt een weide met schuilstal te vinden?
De meeste maneges kun je voor bv 5 euro per x vrij rijden in de manege.
Maar dan mpet je dus even in de omgeving op zoek gaan.
En ja dat dacht ik dus ook....gek dat je in het weekend er niet heen kan.
Judass schreef:Dit klinkt misschien heel hard, maar ik vraag me echt af waarom je een paard koopt als je niet eens aan de basisbehoefte kan voldoen.