Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

http://www.acculaders.nl/blogs/acculade ... n-volt-am/
Veel meer dan op het lichtnet-apparaat wat we nu hebben. Koper schreef:Dank je wel Rina! Ik heb mijn oog laten vallen op een apparaat waar zowel een 9V batterij als een 12V accu in kan. Althans dat staat er. Als het niet klopt: alsjeblieft grijp gauw in. Ik heb 'm nog niet besteld.
Is dan 1 met 2 aansluitpunten. 1 voor de 9 volt de andere voor de 12.
En die verschillende punten staan er duidelijk op, welke welke is.
) bij, of die moet je los kopen. Deze moet je dan met een stekkertje op 2 andere puntjes of stekkertje aansluiten.
Ze hebben gewoon goede spullen. Koper schreef:ik ben erg weg van Gallagher. Na een jaar op mijn vorige wei kon je bij voorbeeld precies zien welke poortisolatoren van hun waren en welke nietZe hebben gewoon goede spullen.
Dat zijn wrs rvs poortgrepen geweest ipv verzinkt. Dat is nou net het verschil
Maar let wel ga geen RVS samen met verzinkt gebruiken, die 2 hebben ruzie met elkaar en dat gaat dus veel sneller roesten. Ik ben hier thuis bezig alles om te zetten van verzinkt naar RVS. RVS roest nl veel minder snel. Geen enkele poortgreep hier is van Gallagher, maar je kan echt het verschil zien tussen rvs en verzinkt. De poortgrepen zijn niet eens van een bepaald merk. Ik ben zelf nogal gek op AKO helemaal wat hun draad ed aangaat. Maar je moet kijken naar de weerstand van het draad en welke soort stroomdraadjes erdoor lopen.