Weer verhuizen of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:24

Peelie schreef:
Ik zou lekker blijven staan waar je nu staat. Hit actief past duidelijk niet bij je paard.

Dat is wel een beetje kort door de bocht aangezien hier een paar keer genoemd word dat die desbetreffende HIT niet optimaal is.
Dat heb je met box stallen ook en dan verhuis je ook.

25 paarden is best veel maar hoeveel ruimte is er en hoe gaat de introductie van je paard in de groep.
Dat er al meer ruwvoer is dan de vorige zegt wat mij betreft al genoeg over de 1ste.

Ik zou gewoon nog eens een keertje langs gaan en gaan kijken en nog eens ene praatje maken.
vertel wat je dwarszit en hoe hun daar in staan.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:45

Cowgirl schreef:
Peelie schreef:
Ik zou lekker blijven staan waar je nu staat. Hit actief past duidelijk niet bij je paard.

Dat is wel een beetje kort door de bocht aangezien hier een paar keer genoemd word dat die desbetreffende HIT niet optimaal is.

25 paarden is best veel maar hoeveel ruimte is er en hoe gaat de introductie van je paard in de groep.
Dat er al meer ruwvoer is dan de vorige zegt wat mij betreft al genoeg over de 1ste.

Ik zou gewoon nog eens een keertje langs gaan en gaan kijken en nog eens ene praatje maken.

Het is wat ik (tussen de regels door) lees. Dan is mijn reactie niet zo gek. Maar ik hoef het verder ook niet te onderbouwen.

Mijn gevoel zegt ook dat TS nooit een stal gaat vinden die 100% bij haar past, net zoals zo veel andere bokkers.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 19:49

Cowgirl schreef:
Peelie schreef:

Hoe groot het precies is, geen idee. Zal eens kijken of ik het kan vinden. De introductie gaat daar wel goed. Ze hebben in de hit in de schuilstal wenboxen. Daar staan ze een week in en dan kunnen de paarden alvast kennis maken met elkaar.. daarna worden ze de kudde in gedaan en dan kijkem hoe het gaat. Er is ook weinig verloop. Ik ga morgen even langs om te praten.

Ik heb nu ook alles op dese stal. Ik mag ook zelf het kuil pakken en klaar zetten. Ze heeft een slowfeeder en zit dus amper zonder.. ik weet dus precies hoeveel ze eet en dst geeft me een hoop rust. Dat komt waarschijnlijk doordat ik dat totaal niet had op die andere stal.

En nee, ik ga nooit vinden wat ik wil. Ik wil mijn paard veel buiten hebben in een klein groepje met deels bestraat, deels zand en ruwvoer onbeperkt. Dan wil ik ook nog een eigen stal voor haar voor de nachten in de winter en zelf kunnen bepalen wanneer ze hier in kan. Hahaha, dan wil ik ook nog binnen kunnen poetsen, een fijne bak, longeerring en buitenrij mogelijkheden:') :')

Ik zal laten weten wat mijn besluit wordt!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 21:37

:D Je zou eens moeten weten wat ik wil.
Ik sta nu prima maar toch zijn er wel dingen die ik graag anders zou willen zien. Dat zul je in pension altijd houden. Maar voor mij is het al 90% verbeterd sinds mijn vorige plek.

Zet wat vragen op papier dan kun je die niet vergeten.
Je kan ook vragen of je de dag erna terug mag bellen dan kun je het nog even laten bezinken.

succes.

magicmist

Re: Weer verhuizen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 09:43

gezien je twijfel.. ik zou haar laten staan en doorzoeken.
ze gaat over 2 weken het land op. Dan heb je nog tot de winter de tijd om op je gemak te zoeken.
beter dan overhaast een beslissing maken.
en als je paard tot rust komt in de stal. neem de winter dan voor lief.
ik ben echt een voorstander van veel buiten, maar dit past niet bij ieder paard.