Kennen jullie dit paardje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 13:29

BlanCarla schreef:
Heeft ie er al eens niet gestaan, dit topic? of is het hetzelfde dat erug naar boven is gehaald? Verward Haha!

Verward ik denk dat je in de war bent hoor....?? Verward

maare we gaan vd week een foto van het brandmerk maken en ik geloof idd dat het net een klaverblad is of ben ik abuis Nicole??

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:33

maszaro schreef:
Nee het gaat hiet niet om een grap ben echt op zoek naar de oude eigenaar!!! Willen echt weten waarom ze zo een kreng is in de stal!!!

Het kan gewoon haar karakter zijn......... je hebt ook hele onaardige mensen Haha!
Daar hoeft dus helemaal geen verleden aan vast te zitten

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:36

Ben heel benieuwd naar de foto van het brandmerk!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:01

Ze lijkt op een merrie die een hele tijd op de weg tussen Veenendaal en Ede heeft gestaan en daar wel eens veulens heeft gehad. Ik weet niet hoe lang jullie haar al hebben, maar deze merie stond de laatste tijd (een paar maanden nu) niet meer in de wei.

Misschien is ze dat.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 14:24

gijsenkim"]
[quote="maszaro schreef:
Nee het gaat hiet niet om een grap ben echt op zoek naar de oude eigenaar!!! Willen echt weten waarom ze zo een kreng is in de stal!!!

Het kan gewoon haar karakter zijn......... je hebt ook hele onaardige mensen Haha!
[/quote]

ja misschien is het idd haar karakter dan is het natuurlijk ook leuk om te vragen of ze dat ook bij de oude eigenaresse deed.

soms is het een hele onderneming omdat 'kreng' op te zadelen want dan staat ze dus met de oren plat andersom in haar stal of heel schijnheilig net te ver om haar aan het halster te pakken van haar stro te eten.

ze is zoo sneaky vorige x had ze in de kont van mijn vriendin gebeten hihihihi vond ik wel heel grappig is niet goed natuurlijk maarja wel grappig!!

Citaat:
Ze lijkt op een merrie die een hele tijd op de weg tussen Veenendaal en Ede heeft gestaan en daar wel eens veulens heeft gehad. Ik weet niet hoe lang jullie haar al hebben, maar deze merie stond de laatste tijd (een paar maanden nu) niet meer in de wei.

Misschien is ze dat.

ik denk niet dat ze dit is want ze staat bij ons al bijna 3 jaar geloof ik!!
maar bedankt voor je melding!! OK dan!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 15:47

Lukt dat nog met die brandmerk foto?

annemaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 09:54

Hoi zet er even iets onder om hem weer naar boven te halen zodat ie weer wat meer opvalt. Jammer dat niemand iets van Mereltje weet, het enige dat ik weet is dat ze heerlijk kan bijten in m'n scheenbeen terwijl ze een lekker appeltje staat te eten en het een superbraaf paard is als je er eenmaal op zit. Knipoog

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 15:11

en Nicol heeft nog steeds geen foto van het brandmerk gemaakt en mijn digi hebben mijn ouders mee op ski-vakantie dus ik kan het ook niet eventjes doen maar zodra we hem hebben dan pb ik je wel RosiePosie!!!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:55

Ik wacht in spanning!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:58

Je kan haar ook zo weer naar jou hand maken hoor geen probleem maar dan moet je wel geduld hebben als je wil weten hoe pb dan even ..

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 13:57

pearl_tje schreef:
Je kan haar ook zo weer naar jou hand maken hoor geen probleem maar dan moet je wel geduld hebben als je wil weten hoe pb dan even ..

nou dat doe je idd niet zo effe 1,2,3 en ik denk ook niet dat het bij dit paard echt lukt want ik denk dat het gewoon in har karakter zit en het is ook op stal dus haar stal is haar teretorium dat zie je wel meer bij merries want buiten de stal is het een schatje hoor!!

nog steeds geen foto van het brandmerk so sorry!!!
Nicole word eens wakker en maak daar nou een foto van!!! *LOL*

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:08

Nicole, waar blijft die foto Cheese! ....Ben ZOOOOO nieuwsgierig

Zijn je ouders nog niet terug Boos!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:24

Alles kan met veel geduld...
Ik heb ook zo'n paard gekent, de eigenaar is er twee maand mee bezig geweest het is geen schatje maar hij kan er tenminste bij in de stal zonder dat ze trapt of bijt Haha!

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 14:05

pearl_tje schreef:
Alles kan met veel geduld...
Ik heb ook zo'n paard gekent, de eigenaar is er twee maand mee bezig geweest het is geen schatje maar hij kan er tenminste bij in de stal zonder dat ze trapt of bijt Haha!

ik zeg ook niet dat het niet kan tuurlijk mewt veel liefde en geduld
kom je ver, bij haar eigenaar is ze al een stuk braver hoor maar van vreemde moet ze gewoon nix weten

en ja mijn ouders zijn terug alleen heb ik het toestel nog niet gekregen want ze wonen een eindje van me vandaan maar ik zal Nicole vanavond effe aan haar staart trekken dat ze een foto ervan maakt want dit schiet zo niet op!!!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:14

gijsenkim"]
[quote="maszaro schreef:

[/quote]
dat wou ik ook zeggen!
mensen denken gelijk dat er een heel drama achter zit,maar sommigen zijn gewoon heel nukkig!
die zien hun stal als hun plek,en daar moeten mensen wegblijven.
wij haddenook zo'n merrie staan,als je haar buiten de stal poetste was er niks aan de hand,maar deed je het in stal...deed ze echt lelijk!

maszaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:18

Ik denk er niet gelijkdat er drama achter is maar wil gewoon weten of ze bij de vorige eigenaar ook zo was en of hun haar daarom weg hebben gedaan.
Ben haast alleen in de avond op de manege ben er morgen een keer overdag en zal het dan niet vergeten.

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:46

ze lijkt heel veel op vos en beschrijving ook, en was ook een merrie.
vele jaren geleden heeft ze bij kees klaver gestaan in schoorl toen verkocht aan manege avivauna daar ook goed jaar gestaan en weer verkocht. ook daar heb ik op haar gereden.
hoe ze daar hete weet ik niet meer. bij kees klaver waren er maar twee (onder ander ik) en een roos die redelijk bij haar in de box konden. en de rest sloeg ze er bijna uit. leeftijd en foto's niet bij mij bekend. veel geluk met zoeken.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 17:46

loes-freke schreef:
ze lijkt heel veel op vos en beschrijving ook, en was ook een merrie.
vele jaren geleden heeft ze bij kees klaver gestaan in schoorl toen verkocht aan manege avivauna daar ook goed jaar gestaan en weer verkocht. ook daar heb ik op haar gereden.
hoe ze daar hete weet ik niet meer. bij kees klaver waren er maar twee (onder ander ik) en een roos die redelijk bij haar in de box konden. en de rest sloeg ze er bijna uit. leeftijd en foto's niet bij mij bekend. veel geluk met zoeken.

zo dat zou geweldig zijn als je haar kent??!!
ze heet nu Merel heb je miss een nummer van Kees Klaver in Schoorl???
bedankt voor je reactie Nicole is er heel blij mee iig!!!