Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eline91 schreef:Ik wijs niet bij voorbaat alle ideeën af, en het was niet mijn bedoeling om zo over te komen. Iemand stelde bijvoorbeeld voor om hem een dagdeel op de paddock te hebben met hooi (en een vriendje), en dat is iets wat ik zeker eens met de staleigenaar wil overleggen.
Zien jullie het sociaal contact als het grootste probleem, of het gebrek aan beweging? De paddock is niet heel groot, maar ik zou dit wel nog kunnen aanvullen door hem dagelijks even in de grote bak te laten rennen
DeMolenhoek schreef:Wat een vooroordelen! Kennen jullie die stalhouder? Nee. Dan kun je er ook niet over oordelen.
DeMolenhoek schreef:Ts zegt dat de de pony geen last heeft. Pony kan dagelijks losgegooid worden in de piste. Denk dat menig paard het slechter heeft. Niemand het topic gelezen over paarden die niet buiten willen? Die letterlijk door de draad gaan omdat ze zich beter voelen in stal? Ts kent haar pony het beste. Als die er geen last van heeft dan is het zo. Moest hij nu elke dag beginnen weven, of nerveus in stal staan, dat is wat anders.
DeMolenhoek schreef:Ts zegt dat de de pony geen last heeft. Pony kan dagelijks losgegooid worden in de piste. Denk dat menig paard het slechter heeft. Niemand het topic gelezen over paarden die niet buiten willen? Die letterlijk door de draad gaan omdat ze zich beter voelen in stal? Ts kent haar pony het beste. Als die er geen last van heeft dan is het zo. Moest hij nu elke dag beginnen weven, of nerveus in stal staan, dat is wat anders.