tita schreef:Waarom heb je hier voor gekozen?
Je pensionstal klinkt erg goed, je hebt het naar je zin dat is ook veel waard.
Heb namelijk zelfde gedaan als jij van ultraluxe-pensionstal met alle gemakken ben ik verhuisd naar plek waar mijn paarden meer buiten komen en waar ik meer moet doen.
Ik heb geen spijt maar wel dubbel gevoel en mis de stal vreselijk ( ging verhuizen en was opeens zwanger vandaar ik voor mijn paard koos)
Paarden staan bij ons met slowfeeders op de paddock, tevens gooien we de stal vol met hooi voor de nacht.
Zoals ik gister schreef:
Het is (denk ik) vooral voor de paarden erg fijn, mijn merrie is vorig jaar februari behoorlijk ziek geweest, erg verkouden, koorts, veel snot etc en sindsdien is ze erg gevoelig en heeft ze dit jaar al 3x een periode van hoesten gehad, daarnaast is ze 18 en word strammer, dit is voor mij de absolute hoofdreden om nu te kiezen voor 24/7 buiten.
En mijn shet, ja die kan natuurlijk altijd buiten maar die stond nu ook in pension omdat ik 2 pony's op 2 locaties heel erg onhandig vond
En ik klaag niet over de stal waar ik nu sta, maar het is zeker geen ultra luxe stal, buiten- en binnen zetten doe we volgens een schema, uitmesten doen we ook zelf. Dus wat dat betreft ben ik gewend om dingen vooral zelf te moeten doen.
Ik denk zeker dat ik de stal ga missen maar dat mag geen reden zijn om mijn dieren niet te verhuizen