Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bluehunter schreef:1e fase: b/ l wedstrijd rijden. en paard waar op jij b/l start rechtig bent om mee te nemen.
2e faze m/z zelfde als 1e
3e z en hoger ook op geklasseerd paard. 1e 2e 3e fazijn zijn in ermelo en bazis is in de regio
(ik dacht dat je dan wel minimaal 18 moet zijn en voor de basiscursus 16, maar het is voor mij al een tijd terug dat ik ernaar gekeken heb)
(hoe je dan dressuur moet rijden weet ik niet
) Asmila schreef:paardje:jij kan tog ook masterclass ofzoiets gaan doen?of iets dat je gelijk met de dressuur verder kan, zoiets las ik, omdat je Z1 rijd?
gomir"]
[quote="bluehunter schreef:1e fase: b/ l wedstrijd rijden. en paard waar op jij b/l start rechtig bent om mee te nemen.
2e faze m/z zelfde als 1e
3e z en hoger ook op geklasseerd paard. 1e 2e 3e fazijn zijn in ermelo en bazis is in de regio
(ik dacht dat je dan wel minimaal 18 moet zijn en voor de basiscursus 16, maar het is voor mij al een tijd terug dat ik ernaar gekeken heb)
(hoe je dan dressuur moet rijden weet ik niet
)
paardje"]
[quote="Asmila schreef:paardje:jij kan tog ook masterclass ofzoiets gaan doen?of iets dat je gelijk met de dressuur verder kan, zoiets las ik, omdat je Z1 rijd?

Asmila"]
[quote="paardje"][quote="Asmila schreef:paardje:jij kan tog ook masterclass ofzoiets gaan doen?of iets dat je gelijk met de dressuur verder kan, zoiets las ik, omdat je Z1 rijd?
stalleke schreef:mag ik vragen waarom niet?
. Bovendien wou ik meer de management kant op met een opleiding waarmee je ook nog iets anders kan dan de paarden in. Ook speelde het mee dat je er (als ik het goed heb) geen studiefinanciering voor aan kan vragen.
.