verder neem ik tegen de zomer ook altijd uitgebreid te tijd om overtollig haar te verwijderen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Lekker wassen als het warm is.... Heerlijk! Ik poets altijd langer dan dat ik rijd 
Houd dus ook ontzettend van wedstrijden en keuringen, goed excuus om een paar uurtjes te poetsen en wassen
Pony is het ook al helemaal gewend. Kan ook gewoon haar voorlok en bles wassen met de tuinslang, zet de straal tussen haar ogen en ze kijkt er niet van op

eens per week poets ik grondig inclusief staart en manen uit kammen. In de zomer was ik hem een keer of twee en paar keer afspoelen. Soms vind ik het wel zonde zi. Zijn manen en staart zien nooit wit. Door de week heb ik te weinig tijd omdat het altijd racen is om op tijd te zijn voor het donker en dan haal ik vaak gewoon een hand over de plekken waar het tuig komt
heel af en toe poets ik "uitgebreid", dan kan ik z'n manen en staart en borstel ik met roodborstel en harde
hoevenkrabben begin ik niet aan, als ik dat 2x per week doe is het veel
poes schreef:Ik rij een schimmel die 24/7 buiten staat, die ziet echt vuileens per week poets ik grondig inclusief staart en manen uit kammen. In de zomer was ik hem een keer of twee en paar keer afspoelen. Soms vind ik het wel zonde zi. Zijn manen en staart zien nooit wit. Door de week heb ik te weinig tijd omdat het altijd racen is om op tijd te zijn voor het donker en dan haal ik vaak gewoon een hand over de plekken waar het tuig komt