Zielige Fjord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ariannee

Re: Zielige Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:16

Jeetje zeg ts. Ga lekker ergens anders zielig doen!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:16

Je bent zelf ook een bokker _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:18

We kwetsen je niet maar snappen gewoon niet wat er aan de hand is. Omdat de verhalen nogal wisselen. En het heel zonde van onze tijd is als iemand alles bij elkaar fantaseert en wij met adviezen komen voor een niet bestaande situatie. Wat helaas nogal vaak gebeurd ook. Is dat nu niet het geval merk jij daar nu de gevolgen van. En zul je of je verhalen duidelijker moeten maken, desnoods met een paar fotos of zo dat je wel de waarheid vertelt. Ik help graag iemand maar dan moet ik wel weten hoe het nu precies in elkaar zit.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:23

Foto's maken en die doorgeven aan de dierenbescherming.
vooral ook van de gebroken flessen, van haar benen dus tot hoever ze in de modder staat,
van de waterbak, van het voer, van de trailer, van de giftige planten en vooral ook van het prikkeldraad.

ook ik ben nieuwsgierig naar de foto's maar als het echte verwaarlozing betreft en je stuurt foto's mee naar de DB, dan gaan ze echt wel kijken als er noodzaak is.

ik vind het trouwens wel vreend dat door bokkers de aanschaf van een KWPN'er niet doorgaat?
Dat was toch een verassing van je ouders aan jou? daar staat Bokt toch compleet los van?
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 04-03-16 12:25, in het totaal 2 keer bewerkt

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:24

TessaKiss schreef:
Had dit beter niet kunnen doen. Ik vind bokkers echt stom. Het enige wat ze kunnen is andere mensen kwetsen.

Whahahah _/-\o_

Als je zelf een andere houding opzet TS kunnen bokkers ook aardig zijn ^^

TessaKiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 12:27

Nou, inderdaad. Mijn ouders hebben dus mijn topics afgensuffeld ( -:(- ) En die zeiden dat ze het dan maar niet deden. Dankzij de mensen die dit wel deden krijg ik dat paard nu niet!!!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:28

Maar waarom zou je een kwpn er krijgen als je al meer paarden hebt. Je kunt er maar een te gelijk verzorgen?

Melisjeee

Misschien wel verstandig, je hebt er al aardig wat staan toch?! En er gaat vast ook wat geld zitten in het verbouwen van je stal!

BrechtCarlos

Ik denk dat dat een hele goede beslissing van je ouders is!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:29

Dan zullen ze het waarschijnlijk met de mensen eens zijn dat je voorlopig je handen vol hebt aan je tinker als die weer terug is uit therapie..

Meisje, je bent al rijker dan wie dan ook, met een prachtige grote loods die je helemaal zelf mag indelen. 4 eigen paarden..

Welke 17 jarige kan dat nu zeggen.. Dan is stoom uit je oren laten komen omdat je iets niet krijgt omdat je ouders er niet (meer) achter staan, misschien wel een beetje ondankbaar, vind je niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:50

Moderatoropmerking:
Na overleg en het verloop van dit topic, hebben wij besloten dat het op slot blijft.