Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kosseh schreef:Heb net even voor die stijgerbuizen gekeken. Kwam dan rond de 2500 euro uit. En dan had ik overal maar 1 pijp.. en nog geen kopelstukken.
elenaMM77 schreef:hoe hoog staat het gras rondom de draad..
als gras/bosjes de draad raken, schijnt er ook behoorlijk wat stroom te 'lekken' waardoor overall de spanning te laag wordt.
mrie schreef:Jeemig Helene, wat vals!! In en In gemeen vind ik jouw oplossing. Zoiets doe je toch niet.
Koper schreef:elenaMM77 schreef:hoe hoog staat het gras rondom de draad..
als gras/bosjes de draad raken, schijnt er ook behoorlijk wat stroom te 'lekken' waardoor overall de spanning te laag wordt.
Het is winter, het staat vast kniehoog![]()
Sorry, kon het even niet laten. Altijd wel verstandig om even de bosmaaier ter hand te nemen en eventuele struiken wat in te tomen als ze in de weg staan.
tengeltje11 schreef:wij hebben treinbeils als 'palen'.
in laten duwen met een kraan.
ging behoorlijk vlot en staan letterlijk als een paal,zijn niet rot tekrijgen(terwijl we kastanje palen achter 5-10j mochten vervangen omdat ze omvielen van rottigheid)
juliomariner schreef:tess_84 schreef:Als je echt iets heel sterks wil, zal je vrees ik naar houten omheining moeten kijken. Dat is alleen héél duur.
Duur is relatief, als de houten omheining 30 jaar meegaat is dat per jaar een stuk goedkoper dan schrikbandomheining die 6 jaar meegaat.