Hoe houd je witte benen wit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Alani

Re: Hoe houd je witte benen wit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:51

Toen ik m'n schimmel op nog concours uitbracht, was het een kwestie van vroeg opstaan. Groene zeep, zilvershampoo of betadine krijg je ze fantastisch wit mee!
Er zijn stallen die schimmels ed nachts vastzetten in de box zodat ze niet kunnen liggen en niet vies worden. Tja dat is wat je zelf okay vindt.
Sokken aan doen oid zie ik geen soelaas in, mestvocht trekt daar simpelweg door. Nog vieze benen

RenWaBl

Re: Hoe houd je witte benen wit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 21:04

Vast zetten ga ik inderdaad niet aan beginnen, ze moeten gewoon zelf kunnen bepalen wat ze doen en gezien ze iedere nacht ligt. :)

DoubleVv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:07

Afbeelding
Ik zie deze pyjama vaak voorbij komen. Ik gebruikte normaal altijd full body sleezy maar dit bedekt de benen niet. Dit lijkt mij ideaal eigenlijk nog een staartzak aan en ze zijn helemaal ingepakt en kunnen nog steeds bewegen

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:08

Scheren, babydoekjes en talkpoeder... Die 3 zijn een wonder samen als je een wit (of met veel wit) paard hebt !!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:09

Esaqar schreef:
Vraag me alleen af hoe ik ooit een sok over een hoef krijg :')

Ik heb voor mijn paard ooit een prachtige constructie met een panty moeten maken. Die kreeg ik ook over z'n hoef heen (nadat ik het voetstuk van de panty had geknipt).