Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat gaat dan ook echt snoeihard,vol gas en plat door de bocht

Jotoma schreef:Ik word zo stikjaloers als ik elke keer die plek van Tinky zie
Zijn dat eigen paarden op eigen land? Of pp-pension?
Ben er ook enorm blij mee hoor.Dat zijn eigen paarden op eigen land,ik heb er 3 staan en dat is dan ook de max. vind ik.DubbelDun schreef:Eigenlijk ben ik niet zo voor lange rechte stukken... of ze moeten écht lang zijn (100 meter of zo). Ik ben bang dat ze te veel snelheid maken en niet op tijd afremmen voor een bocht.

DubbelDun schreef:Voor de paarden wel een overgang van 11 ha naar 800 m2... overigens gaat daar ook nog de tuin en de stallen etc. vanaf.

, loop ik er achter aan om het hek nog ff dicht te doen). 's Winters hebben ze hier ook ruimte zat om even flink te keer te gaan, er zitten af en toe putten in waarvan ik dacht dat die niet gemaakt konden worden met die korte pootjes. 

antje_vip schreef:Manege Driesporen in Onstwedde heeft geen weilanden. Die paarden gaan in de zomervakantie 6 weken ergens anders de wei op, verder komen ze alleen los in de bak. Al hoop ik dat dat inmiddels veranderd is.
Shakiralove4 schreef:antje_vip schreef:Manege Driesporen in Onstwedde heeft geen weilanden. Die paarden gaan in de zomervakantie 6 weken ergens anders de wei op, verder komen ze alleen los in de bak. Al hoop ik dat dat inmiddels veranderd is.
Op mijn manege is dat ook zo alleen staan elke ochtend 2 uur in de paddock paradise.