Opslag bij weiland zonder stalgebouw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 22:50

Als ze iets willen hebben en het afgelegen is nemen ze het me ongeacht stroom en sloten. Hier een aanhanger gestolen met 3 slotendoor de wei inclusief op 3 plekken stroomdraad en schapengaas open geknipt . Nog 1 geluk dat de paarden niet ontsnapt waren

eilleen333

Re: Opslag bij weiland zonder stalgebouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-16 00:00

Dat is wel zo, maar dan kunnen ze natuurlijk ook gewoon in mijn garage inbreken;) dat valt dan nog minder op, omdat er niemand aan ons achterland woont en op de wei hebben wel meer mensen zicht vanuit huis.
Maar ik ga er nog over denken

mrie

Re: Opslag bij weiland zonder stalgebouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 00:34

Je hebt ook halve, zeecontainers. Die kun je kopen, komen ze dan neer zetten. Als je daar een goed slot op zet dan heb je iets waar je van alles mee kunt doen en wat vrij inbraakveilig is. Lelijk, ja dat wel, zet er struiken tegen, schilder het ding, bekleed hem met hout...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 16:31

eilleen333 schreef:
Dat is wel zo, maar dan kunnen ze natuurlijk ook gewoon in mijn garage inbreken;) dat valt dan nog minder op, omdat er niemand aan ons achterland woont en op de wei hebben wel meer mensen zicht vanuit huis.
Maar ik ga er nog over denken

maar garage hoort bij woonhuis en valt onder de verzekering. Mijn weiland ligt niet aan huis vast en kon ik geen verzekering op krijgen