Hoe sokken van het paard ontklitten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Hoe sokken van het paard ontklitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 10:33

Hoe hebben jullie gecontroleerd dat het geen CPL is? In het beginstadium ziet CPL er echt uit als mok en er zijn geen simpele tests om CPL vast te stellen.
Ik zou dus zeker behandelen voor CPL, dat kan nooit kwaad en werkt ook vaak tegen gewone mok.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 10:52

Ik vraag om goede anti klit, en ik moet me gaan verantwoorden of het CPL is? hahaha... ik ga van mijn dierenarts zijn kennis uit. (Maar als je het graag wilt weten, zijn vitaminen, mineralen, bloedsuiker etc zijn allemaal goed op orde, dat is bij CPL niet.) Laten we het daar op houden, en weer ontopic komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:16

Ik heb 3 flessen babyolie bij de action gehaald, en cowboymagic besteld. Ik ga vandaag de olie er in gooien en kijken wat het doet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 09:57

Wauw, de babyolie van de action is een wondermiddel! Ik heb gisteren zijn voorste sokken gedaan. Alles "nat" gemaakt met de olie, en dan langzaam uit kammen. Binnen een kwartier was ik door de eerste sok heen! En wat een sokken heeft ie nu!!! De cowboymagic zal vandaag aankomen, dus die gaan we gebruiken om het bij te houden!
Mijn verzorgster zal vandaag de achterbenen en/of een begin aan de staart maken. De plukken die we uit de staart uitgekamt hebben zullen we invlechten, tot we alles gehad hebben. Dan kunnen we alles bijhouden! Ik raad die babyolie echt aan iedereen aan!!!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:22

super! dat vraagt om foto's :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:28

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je ziet het niet zo goed als dat je het in het echt zag.

Hier zie je 1 voet zoals ie was en 1 voet uitgekamd vol babyolie!

Afbeelding
En dit is dan de olie die ik gebruikt heb.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:32

Lekker, zulke vette lokken. Zou ik nooit zo doen. Als je baby olie gebruikt, gebruik dan een beetje. Wordt ontzettend vies ook zo.

Maarja, als jij maar blij bent dat de klitten eruit zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:38

Hahaha dat was wel waar ik later aan dacht van owjee, maar zonder zoveel olie zou ik het niet pijnloos er uit krijgen. De klitten zijn er uit, dus vanaf nu gewoon bij houden om schoon te krijgen. Die ene keer extra vies is niet zo erg! :D

Ik heb mijn verzorgster gevraagd ook een before and after foto te maken :D

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:27

Holy moly wat een sokken! Niet normaal! :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:28

Hahaha ja ik hou er wel van... als ze uitgekamd zijn, en de kapper er een mooi modelletje in heeft geknipt :D

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:41

Het zijn ook beste stampertjes ;-)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:52

mooie sokken persoonlijk ook geen fan van vette voeten blijf alles inplakken en hangen maar super dat je ze klitvrij kan maken

persoonlijk ben ik meer van dat action serum heb je 3 pompjes van nodig even in je handen verspreiden en dan lekker in de sokken / staart / manen wrijven 5 minuutjes wachten en je bent er zo doorheen :)
cowboy magic werkt overigens hetzelfde :)

succes met de staart daar ben ik bij een tinkerman ooit 3 uur !! mee bezig geweest en hij werd steeds chagrijniger :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 12:00

Wow dat is lang, al verwacht ik zelf ook wel zoiets. Daarom doen we het ook niet in 1 keer.

Top, zal ook eens naar die serum gaan kijken dan. Voor het bijhouden.
Het is in zijn 8 levensjaren nooit gedaan bij hem, dus stel je maar klitten die 8 jaar lang erin zitten voor... brrr wordt gewoon bang als ik aan die staart denk hahahaha

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 12:18

Persoonlijk vind ik de Cowboy Magic veel fijner dan het serum van de Action.
Tijdje die van de Action gebruikt maar helaas braken daardoor wel haar manen veel sneller af. Nu weer terug naar de CM en ze heeft er geen last meer van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 12:27

Oei, niet proberen dus. Hij had enorm lange manen maar deze waren ook allemaal afgebroken uiteindelijk. Dus zijn manen zijn nu sportmodel in tinkerversie (alle kanten op dus! en enorm dik!)... Hij komt echt van een zwaantje, is nu een lelijk eendje (zeker als die sokken er straks af gaan), maar ik weet zeker dat hij als de mooiste zwaan ooit terug gaan komen! :D

Van ruige man tot beschaafde man!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:55