Uitslag van de dierenarts; geen foetus gelukkig

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:51

Dat ze zo moe is: heb je al bloed laten prikken? En ik zou een opkikkerkuurtje doen, kan ik ieder geval geen kwaad.

Bedankt trouwens dat je het ons hebt laten weten. Kunnen we allemaal weer gerust slapen Haha!

Pocahontas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:33

ik hoef voorlopig niet meer te slapen!!
er is trouwens ook niemand die mij gewekt heeft!!
heb zelf ondervonden dat er een antwoord was gegeven,en ben bly voor je dat het gelukkig meevalt,als ik het zo mag zeggen...
houd haar maar goed in de gaten,en geef haar van mij een dikke knuf meid!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:42

verontschuldiging voor mijn reaktie...

ben blij voor je dat het allemaal mee lijkt te vallen!

heel veel sterkte verder met haar!!!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:07

fijn dat je ons toch nog even op de hoogte houdt !
Goh, je beestje zal daar toch wel de nodige last van ondervonden hebben.
Lijkt me redelijk pijnlijk, zo`n ontsteking. Sterkte ermee.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 01:30

gelukkig dat het meevalt zeg!

je kan haar bloed laten nakijken om te achterhalen waardoor ze zo moe is, kan best iets zijn wat simpel op te lossen is!

succes verder!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 20:02

Nou, het probleem is dus nu groter geworden. En nu klinkt het verhaal helemaal ongeloofwaardig... Maar alle puzzelstukjes vallen nu in elkaar:

De dierenarts was een beetje vaag, zeiden ze (ik moest na de helft van de tijd écht weg, en ik was allang blij dat het 'niets' erg was dus ik ging met een redelijk gerust hart weg terwijl zij nog bleven) Maar het blijkt dat ze waarschijnlijk ook nog een lever-aandoening heeft. Ze heeft daarom ook die wormenspuit gekregen, die kan daarbij extra helpen. We moeten dus 2 weken wachten: kijken of de wormenkuur aanslaat. Zo niet dat moeten we alsnog een bloedtest doen. Als daar iets slecht uit komt moet ze naar een kliniek in Utrecht.
De reden dat niemand mij dit had verteld (en niemand mij dus ook eerlijk kon zeggen waarvoor die wormenspuit was en waarom iedereen zo vaag deed) was wegens het feit dat ik deze week tentamenweek had (vandaag was mijn laatste, dus ik kreeg het nu pas te horen) Anders had ik waarschijnlijk mijn laatste tentamens verprutst. Ik ben eigenlijk ontzettend boos dat ze dit hebben achter gehouden, maar aan de andere kant wel blij dat we nu eens weten wat er écht was. Ik maakt me al zorgen omdat alle puzzelstukjes nét niet pasten. Nu dus wel. Nu weet ik ook waarom ze die wormenspuit heeft gekregen en waarom 'niemand' wist wat er was.

Ik voel me nu echt zo'n kluns dat ik het geloofde: 'Er is verder niets aan de hand'.. Dit verklaard dus ook haar vermoeide gedrag. Maar ik had eigelijk beter moeten weten Scheve mond
Ik weet dat het onzettend ongeloofwaardig klinkt, maar het is zo en ik had beloofd om alle nieuwtjes te vertellen. Nou bij deze heb ik dat gedaan.. En ik hou jullie verder ook weer op de hoogte
Laatst bijgewerkt door YvonneAa op 13-01-04 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 20:07

Nouvel schreef:
verontschuldiging voor mijn reaktie...

ben blij voor je dat het allemaal mee lijkt te vallen!

heel veel sterkte verder met haar!!!

Verontschuldiging geaccepteerd hoor Lachen

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:13

ow meis wat erg, hopelijk slaat de wormenkuur aan!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:16

Nou zo wordt het langzaam aan steeds iets duidelijker!
Erg vervelend voor jou en je paardje, ik hoop dat ze er helemaal bovenop komt en dat alles meevalt (dat de wormenkuur "aanslaat")!!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 20:21

Jet schreef:
Ik zou toch nog even bellen met de dierenarts waarom hij haar een wormenkuur gegeven heeft, dat geeft jou alleen maar meer duidelijkheid.
Ik hoop voor je dat ze nu weer helemaal boven Jan komt en weer vrolijk en vlot wordt!

Ja, ik weet nu tenminste waarom ze die wormenkeur heeft gekregen gelukkig. Ik vond het namelijk al zo raar! Ze heeft trouwens ook een 'spuit-wormenkuur' gekregen, dan komt het direct goed op de plaats waar het moet inwerken. Dus als het goed is, zou dit nog beter dan een orale wormenkuur. Dus laten we het hopen Lachen

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 20:22

grandeur schreef:
Nou zo wordt het langzaam aan steeds iets duidelijker!
Erg vervelend voor jou en je paardje, ik hoop dat ze er helemaal bovenop komt en dat alles meevalt (dat de wormenkuur "aanslaat")!!

Ja, haha het is best belachelijk dat alle puzzelstukjes nu pas in elkaar vallen!! Maar we weten het nu tenminste Lachen
En beter laat dan nooit!!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 20:25

Cassidy schreef:
Dat ze zo moe is: heb je al bloed laten prikken? En ik zou een opkikkerkuurtje doen, kan ik ieder geval geen kwaad.

Bedankt trouwens dat je het ons hebt laten weten. Kunnen we allemaal weer gerust slapen Haha!

Nou, slaap lekker meid Knipoog
En haar moe-heid is nu verklaard voor een groot deel gelukkig. Maar we moeten hoogstwaarschijnlijk als nog een bloedtest doen en dan hebben we helemaal zekerheid.
Wat houdt een opkikkerkuurtje in eigenlijk?

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 22:48

Volgens mij bedoeld ze een vitaminestoot.
Veel succes en sterkte de komende week.Hopelijk slaat het aan.Als uit de bloedtest komt dat het niet goed is,wat gaan ze dan in Utrecht doen?Gewoon (!) verder onderzoek?

Vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 23:41

Pfff jeetje joh dat is niet niks.
Ik hoop dat het gauw beter gaat met haar, ik zou die bloedtest zeker doen.
Sterkte.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 23:43

Oh jeetje, dat is geen mooi nieuws... Heel veel succes beiden en ik hoop dat ze er mooi op tijd bij zijn geweest. Heel veel sterkte meid!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 15:10

Kimmes schreef:
Volgens mij bedoeld ze een vitaminestoot.
Veel succes en sterkte de komende week.Hopelijk slaat het aan.Als uit de bloedtest komt dat het niet goed is,wat gaan ze dan in Utrecht doen?Gewoon (!) verder onderzoek?

Ja, verder onderzoek. Ik heb er verder ook niet veel over gehoord, maar het schijnt dat daar een kliniek zit (kent iemand deze Verward ?) En daar proberen ze het dan te bestrijden. Maarja, zover is het gelukkig nog niet Lachen

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 15:25

Ja, die kliniek is DE kliniek van Nederland (ook voor operaties enzo). Dus daar zit je wel goed hoor... Hopelijk kunnen ze haar er snel weer bovenop helpen...

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:11

Als ze je in Utrecht niet kunnen helpen?!Dat is idd DE kliniek.Met allerhande artsen.Je paardje is daar zeker in hele goede handen.
Kim is daar geopereerd en daarna kreeg ze (van de slang in haar keel) keelontsteking.Ze wilde niet meer eten.De arts (dus geen hulpje!!) heeft haar op zijn knieen zitten voeren!Ik bedoel maar.
Ik heb daar alleen maar goede ervaringen.
Maar hopelijk hoef je er niet naar toe.

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 21:32

Ik ben ontzettend blij dat te horen!!
Nou, dan móet het haast wel helemaal goed komen met haar Lachen

En nee, ik hoop ook niet dat ze daar terecht komt Kimmes Maarja, als dat dan de enige plek is waar ze kunnen helpen doen we het graag!!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 00:41

Wanneer weet je meer?

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 20:52

Nou, over 9 dagen ongeveer. Dan is het al 2 weken geleden en kunnen we zien of het heeft geholpen en horen we wat we nu eventueel kunnen gaan doen. Nu kan ik julie alleen maar op de hoogte houden over hoe het gaat met haar, en het gaat redelijk goed Lachen

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:29

YvonneAa schreef:
Nu kan ik julie alleen maar op de hoogte houden over hoe het gaat met haar, en het gaat redelijk goed Lachen

Dat eerste is helemaal super, want we zijn ook allemaal zo benieuwd hoe het afloopt en dat tweede is ook héél erg fijn.

Nog veel sterkte ermee!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 12:33

Gisteren ging het ook weer vrij goed!! Ze had zelfs weer een beetje pit!! Het gaat dus met de dag beter Haha!

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:57

Dan lijkt het er op dat het helpt!

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 16:50

Ja, zo te zien wel gelukkig Lachen