Bedankt trouwens dat je het ons hebt laten weten. Kunnen we allemaal weer gerust slapen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar alle puzzelstukjes vallen nu in elkaar:
Jet schreef:Ik zou toch nog even bellen met de dierenarts waarom hij haar een wormenkuur gegeven heeft, dat geeft jou alleen maar meer duidelijkheid.
Ik hoop voor je dat ze nu weer helemaal boven Jan komt en weer vrolijk en vlot wordt!
grandeur schreef:Nou zo wordt het langzaam aan steeds iets duidelijker!
Erg vervelend voor jou en je paardje, ik hoop dat ze er helemaal bovenop komt en dat alles meevalt (dat de wormenkuur "aanslaat")!!

Cassidy schreef:Dat ze zo moe is: heb je al bloed laten prikken? En ik zou een opkikkerkuurtje doen, kan ik ieder geval geen kwaad.
Bedankt trouwens dat je het ons hebt laten weten. Kunnen we allemaal weer gerust slapen
Kimmes schreef:Volgens mij bedoeld ze een vitaminestoot.
Veel succes en sterkte de komende week.Hopelijk slaat het aan.Als uit de bloedtest komt dat het niet goed is,wat gaan ze dan in Utrecht doen?Gewoon (!) verder onderzoek?
?) En daar proberen ze het dan te bestrijden. Maarja, zover is het gelukkig nog niet
zitten voeren!Ik bedoel maar.