Bodembekking stal met uitloop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrr

Re: Bodembekking stal met uitloop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 10:52

Bruinisse en Antwerpen zijn niet echt vlak bij elkaar. Of ik moet ergens iets missen.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 10:54

Relatief voor deze leverancier wel, hij komt bij mij rond Amsterdam maar bezorgt ook in Groningen. Da's wat ik bedoelde :-).

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:22

stefje schreef:
Relatief voor deze leverancier wel, hij komt bij mij rond Amsterdam maar bezorgt ook in Groningen. Da's wat ik bedoelde :-).

Vraag is alleen of hij naar het buitenland wil rijden. Andere regels, export papieren, etc. kan wel eens kostbaar worden.
Kirrr schreef:
De matten moet je in NL zoeken. Veel meer aanbod en stuk goedkoper.

Paarden plassen hier bijna altijd buiten, als ze toch het eens binnen doen loopt het gewoon tussen de matten door.
Mest lopen ze soms wel wat doorelkaar, maar met schep en borstel direct opgeruimd.

http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-ter ... ousPage=lr
Wij hebben zoiets, 8cm dik en verbindingen.

Zie nu pas antwerpen staan bij regio. Waar zit je juist? (mag ook via pb) misschien weet ik wel wat adressen voor stro.

Ik heb doorlatende matten gehad, maar vloer was vloeistofdicht. Zelfs met vlas niet echt leuk (vlas stopt de gaatjes ook dicht), ik wil weer nieuwe, maar dan geen doorlatende meer (teveel smeerbende er onder en de urine tast de matten aan), wel waar het vocht af loopt bv naar een strookje vlas er achter.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:24

Klopt Tamary, dat had ik ook met mijn doorlatende matten op mijn betonvloer, toen ik tijdelijk strokorrel gebruikte. Dat valt uiteen in een soort kleine vezeltjes en dat verstopte bij mij ook. Met het stro erop gaat het wel goed en ik merk dat ik veel minder stro gebruik. Maar door de dichte bodem heb ik wel stro erop nodig.

Webding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 12:01

Kirrr schreef:
De matten moet je in NL zoeken. Veel meer aanbod en stuk goedkoper.

Paarden plassen hier bijna altijd buiten, als ze toch het eens binnen doen loopt het gewoon tussen de matten door.
Mest lopen ze soms wel wat doorelkaar, maar met schep en borstel direct opgeruimd.

http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-ter ... ousPage=lr
Wij hebben zoiets, 8cm dik en verbindingen.

Zie nu pas antwerpen staan bij regio. Waar zit je juist? (mag ook via pb) misschien weet ik wel wat adressen voor stro.

Ik antwoord even in PB

Webding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 14:28

Kleine update,
We hebben zaterdag een afspraak bij www.Ag/ro/store.be. Hier hebben ze zowel voeder als bodembedekking. Er zijn ook demostallen strokorrels.
We kunnen face to face met de eigenaars praten en bespreken wat volgens hun ervaring de beste keuze zou zijn. De eigenares is vooral bang dat de bodembedekking zal worden opgegeten. Dit bedrijf kan komen leveren, dus zou de ideale oplossing kunnen zijn.