ik weet in ieder geval dat er in noord- scharwoude een welkoop zit. voor als je misschien eens in de buurt bent. ik ga in idergaval even kijken voor thermosokken want ik heb zelfs in thermolaarzen koude tenen.
Jan_324
Geplaatst: 12-01-04 13:05
Veel laagjes, beginnen met een thermohemd, ander shirtje erover, evt. nog 1. dun vestje, en een dikker vest, evt. een dunne jas en dan een dikke jas. Ik doe meestal gewoon een rijbroek aan, krijg alleen van die ontzettend koude bovenbenen en knieen dus misschien kun je lange chaps proberen of een thermobroek? En met mn mountainhorseschoenen kreeg ik echt nooit koude tenen, met mn Ariats wel. Wel heb ik altijd 2 paar sokken aan, 1 x dunne (Disney! ) en 1 x hoge sokken.
Sall
Geplaatst: 12-01-04 13:07
*grinnik* disney sokken... Ski sokken helpen ook goed, alleen zit niet lekker met rijlaarzen (bij mij dan) Ik doen dan mijn stal/rijschoenen aan en chaps eroverheen Laagjes is zo wie zo ideaal, en dan er ook voor zorgen dat je een winddichte buitenlaag aan doet.
Guinevere
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 18:34
baukje schreef:
ik weet in ieder geval dat er in noord- scharwoude een welkoop zit. voor als je misschien eens in de buurt bent.