Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Als iemand ooit nog roept dat buiten houden van paarden is vanwege het geldbesparen..... de laatste rekeningen:
2000 euro puinpad + nieuwe laag zand paddock, die nu al weer verdwenen is
1000 euro stelconplaten leggen
Op stal was goedkoper geweest
listiglistje schreef:Ik ben er klaar mee...hij staat de hele dag in de blub(paddock) en ik rijd in de blubde blub wordt ook steeds erger ...
Ik ga dus 31 januari verhuizen naar een luxe stal met keuze uit 4 altijd te rijden rijbanen
(3 buiten en 1 binnen) en de hele dag weidegang op grote droge weides.
Kost wel veel meer, maar ik heb het er nu heel graag voor over!
Udo2001 schreef:Ik dacht altijd dat jij graag aqua training deedEven serieus hebben jullie helemaal geen binnen rij mogelijkheden?
listiglistje schreef:Ik ben er klaar mee...hij staat de hele dag in de blub(paddock) en ik rijd in de blubde blub wordt ook steeds erger ...
Ik ga dus 31 januari verhuizen naar een luxe stal met keuze uit 4 altijd te rijden rijbanen
(3 buiten en 1 binnen) en de hele dag weidegang op grote droge weides.
Kost wel veel meer, maar ik heb het er nu heel graag voor over!
nane schreef:listiglistje schreef:Wat zou je niet vertrouwen Nane?
Als alle weilanden in deze tijden nog zoveel belopen zouden worden, dan zien ze er echt niet strak uit... dus vraag ik me af of ze hun belofte waarmaken en dat die paarden er ECHT zoveel opstaan.
Word zoveel over gelogen altijd heb ik ervaren!
Bmamavan2 schreef:Ik kreeg mijn eigen paard gisteren bijna niet uit de wei.
Ik zakte tot over mijn enkels in de blub en toen bleven mijn laarzen steken! Scheelde niet veel of ik had er een achter moeten laten![]()
Maar mijn paard zakte ook tot ver over zijn kogels erin en wilde er ook niet graag doorheen lopen. Probleem alleen is dat de de blub bij de ingang het ergste is.
Ik heb giteren ook ff staan vloeken hoor om die blub, zeker als je je paard niet eens normaal de wei uitkrijgt![]()
Ben blij dat hij nu 's avonds wel naar een droge stal kan gaan.