Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haffie_Lady schreef:De eigenaar van de stal waar ik sta vindt ik een goede staleigenaar
* Hij houd alles perfect in de gaten, als hij vermoedt dat er iets mis is met een paard zou hij je bellen en in noodgevallen de dierenarts.
* Als er problemen zijn (met hun of iemand anders op stal) kan je naar ze toe gaan voor een oplossing die dan ook gevonden wordt.
* Voert op vaste tijden, kan hij niet weet je zeker dat er voor vervanging gezorgd is en dat je paard toch voer krijgt
* Houd 1-2x per jaar een stalvergadering waarbij vanalles besproken wordt, bijv veranderingen, nieuwe regels enz
* Kent al zijn klanten heel goed
* Weet wat er van hem verwacht wordt en wij weten wat hij van ons verwacht als klant
* Heeft liefde voor de dieren
Kan nog wel ff doorgaanmaar staleigenaren met deze eigenschappen vind ik goed staleigenaren
Mickey"]
[quote="gijsenkim schreef:een die zich nergens mee bemoeid maar alles in de gaten houd

Coby schreef:Mijn staleigenaar is in mijn ogen perfect, natuurlijk zijn er wel irritaties maar die kunnen altijd besproken worden.
Dat ga ik vanmiddag even doen...
*Ze zet mijn paard ´s ochtends met regendeken op het land (3,5 ha).
*Ze voert drie keer per dag in het land.
*Ze zet ze ´s avonds binnen, regendeken af, winterdeken op. Regendeken op droogrek.
*Ze voert het voer dat ik haar wil geven.
*Ze schroomt niet om DA te bellen wanneer er iets mis is en ze mij niet kan bereiken (heel belangrijk).
*Ze helpt waar nodig.
*En het allerbelangrijkste, ik vind en mijn paard vinden haar een fijn persoon om mee om te gaan!
)