Is het dak nog asbest ofzo....?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Mooi hoor!! En wat een werk!
Ik was ook benieuwd of het dak asbest bevat?
En ik vroeg me af hoe hoog het plafond is? Die houten balken lijken vrij laag te hangen, of is dat gezichtsbedrog?
Crines schreef:Ooh wat knap zeg!
Ik vind het echt een heel mooi project![]()
Het ontmoedigt me wel wat dat jij er in 2009 aan begonnen bent en nog steeds bezig bent![]()
...
Heel erg fijn om te zien dat jij ook overal 2dehands spullen of zelfs volledige afgedankte spullen tracht te gebruiken. Dat doen wij ook![]()
Dat maakt alles nog lastiger, maar is achteraf nog zo fijn vind ik (en zo blijft het tenminste ook betaalbaar).
...
Knert schreef:Crines schreef:Ooh wat knap zeg!
Ik vind het echt een heel mooi project![]()
Het ontmoedigt me wel wat dat jij er in 2009 aan begonnen bent en nog steeds bezig bent![]()
...
Heel erg fijn om te zien dat jij ook overal 2dehands spullen of zelfs volledige afgedankte spullen tracht te gebruiken. Dat doen wij ook![]()
Dat maakt alles nog lastiger, maar is achteraf nog zo fijn vind ik (en zo blijft het tenminste ook betaalbaar).
...
De reden dat het lang duurde is niet zo zeer doordat het veel werk was. Maar ook omdat ik nogal veel werk (buiten de stal om). Daarnaast moet er uiteraard ook gereden worden. Vergeet niet dat er nog zo'n project naast staat (garage voor 4 auto's) EN nog een vrijstaande woning. Een terrein van 600m2 die nog bestraat dient te worden. Dus ja.... ik zou zeggen wees niet ontmoedigd!
Leuk dat je ook zelf bezig bent. Doe jij dan ook een verslagje? Goed te lezen dat jij ook aan herbruik doet!