Dit is in het pigment van de witte haren getrokken en krijg je er dus met welke shampoo dan ook niet meer uit.
Eenmaal gebleekt is het een kwestie van goed bijhouden, het hoeft dus niet wekelijks

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitana schreef:Dergelijke agressieve aanvallen op staarten maken de haren brozer waardoor ze juist meer gore dingen opnemen....Dan blijf je aan de gang.
De haren moeten juist beschermd.
Ik zou echt een keer as proberen, bij mij merrie gaf dat een spectaculair resultaat! Helaas geen foto´s van in deze computer, maar ik kan het herhalen met mijn gevlekte ruin morgen. Die heeft een bruin- witte staart die altijd goor is.
Heel schone stal is natuurlijk ook wel een must.
VivaByoux schreef:As? Als in overblijfselen van een vuurtje?
Lusitana schreef:VivaByoux schreef:As? Als in overblijfselen van een vuurtje?
![]()
Wel checken of het koud is
VivaByoux schreef:1x echt goed bleken vind ik niet erg maar het moet geen gewoonte worden.. Ben ook niet van plan dat op zn staartwortel te laten komen. Arm dier, hij zal er dan maar net gevoelig voor zijn ...
Mocht het morgen een beetje oke zijn kwa weer dan ga ik het wassen, wij hebben alleen koud water uit de slang tot onze beschikking maar ik kan gerust emmertje warm water erbij pakken
Eind resultaat en hoe het dan is bereikt komt er gerust bij hahah, misschien moet er wel een boek komen: tips en tricks voor witte smeerkezen.
Want bokt weet er toch wel veel vanaf hahah