Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:jorika1986 schreef:Ik heb die ronde zeil constructies zien staan in Ridderkerk in een weide met alpacca's.
Staat er nu al een paar jaar, volgens mij is er niets mis mee.
Moet wel zeggen dat ik hem zo op de foto wel erg hoog vind.
In het echt ook. Nok is 3.5 meter.
tamary schreef:Hier variant met puntdak, een meter lager qua nok en 3.6x4m. Staat vast met 4 grondankers (bijgeleverd) en die verschuift geen mm. Geleverd door : http://www.cattlefence.de/weideunterstand/
Die kroftman is mij te hoog en te opvallend daardoor.
Citaat:Ab 20 cm Schnee ist der Unterstand abzukehren, bei Orkanwarnung Planen lösen
Psydoxy schreef:Waarom kijk je niet naar een gebruikte zeecontainer. Kost een paar honderd. Komen nogwel transport en plaatsings kosten bij. Afmeting is 2,5x6. Oersterk, waait niet om en zeker ruim genoeg.
hoogendroog schreef:Die blikken schuilstal ziet niet echt uit als een 4x 4, denk dat ie heel wat kleiner is.
De stal van Kroftman heeft i.m.o. een levensgevaarlijk aspect en dat zijn die verrekte hekken. Als een paard ligt en zijn been/hoef ligt onder zo'n hek door, en het dier wil opstaan.... breekt ie wel zijn been. Als ze de onderste spijlen dicht maken, zodat een paard daar niet met een been tussendoor kan als ie ligt, is het probleem verholpen.