Moet er niet aan denken mijn paard op te hokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brainless schreef:Geryon schreef:Ja, op veel pensionstallen, vooral de luxere, komen ze weinig buiten. Vooral in de wintermaanden. Hier nu ook beperkt tot de paddocks, waar ze maar een half uurtje in kunnen. Ik heb het geluk dat mijn paard met dit weer uberhaupt niet naar buiten wilt. Toen hij thuis stond met paddock, stond ie vrijwillig alleen maar in stal.
Hier ook zo'n paard dat de hele dag binnen staat als de stal open is.
Zij eet even buiten om gelijk weer binnen te gaan staan....
Azmay schreef:Ik ben zo te zien blij dat ik in Noord Brabant woon, nooit een probleem gehad om een 24/7 buiten volpension te vinden. Hooguit dat ze in de winter in de nacht binnen gingen.
Moet er niet aan denken mijn paard op te hokken
Majabeestje schreef:Precies mijn frustratie.
Hier in de buurt net zo.
Pensionstallen investeren niet in goede paddocks en verlichting zodat de paarden bijna niet buiten komen in de winter want 'het weiland is te nat en het is vroeg donker'.
Zo jammer.
rienne schreef:Nee hoor, daarom zeg ik ook 'bijna alle paarden'.Tja, ik snap de frustraties wel maar als je nu net zo een gevalletje hebt net als mijn merrie? Moet die, ondanks dat ze stopt met eten en loopt te ijsberen, ook maar constant buiten houden?
Ik heb er daarom bewust voor gekozen om ze binnen te zetten. Mijn bedoeling was niet zoveel binnen maar ik kan even niet anders