Ik weet het even niet meer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik weet het even niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 10:12

Ik zou als ik jou was het idee van in de zomer teruggaan naar deze stal loslaten. Je komt straks op een fijne nieuwe stal, waar je paard ook weer een plekje in een kudde gaat krijgen, en waar ze 's zomers (neem ik aan) ook genoeg weidegang bieden. Waarom dan terug willen en je paard weer opnieuw in een kudde introduceren met alle onrust van dien? (ALS ze je al terug willen hebben als je vertrekt)

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:27

Pluisje1998 schreef:
Ik heb de situatie wel besproken. Er is gezegd dat ze nog niet konden zeggen wanneer er een vergadering is. Ook is er weer duidelijk gemaakt dat er tot de verhuizing niets meer gaat veranderen. Ik begrijp het natuurlijk, maarja het houd wel in de dat neiging on weg te gaan groter wordt.

Lekker makkelijk om te zeggen dat ze niks meer gaan veranderen, ze laten je wel betalen voor iets waar je geen fatsoenlijk gebruik van kunt maken.

Pluisje1998

Re: Ik weet het even niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 18:18

Ze gaan extra zand bestellen voor in de bak om hem op te hogen. Ben benieuwd hoe lang dat duurt. Ool dat zal snel wel weer vol gaten zitten. De bak is ondertussen meer geschikt om in te motorcrossen zoveel kuilen zitten er in. Ondertussen ga ik vrijdag bij twee stallen kijken. Zijn helaas wel duurder dan waar ik nu sta, maarja dan heb je wel een goede bak en paddock.