Slot op stal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fu_Qi

Re: Slot op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:29

Ik zou het zelf niet doen vanwege veiligheidsredenen, idd brand.
Als je echt bang bent dat mensen kwaad gaan doen kan je beter een andere plek zoeken.

Ik kan zelf niet rustig slapen als mijn paard ''achter slot'' zit.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 04:19

weetje ook die mensen in een kliniek kunnen ook genieten van je paarden, iemand die depressief is zal jou nog je paard wat doen die zit met zichzelf in de knoop!daar heeft jeetje 77 wel gelijk in!
Maar een pedofiel en paardemeisjes.....dat is geen fijne combi en dan zou ik zelf verder kijken zeker als mijn dochter daar naartoe gaat dagelijks met het fietsje....al zou er niets gebeuren ik zou het zelf niet riskeren. Stel dat... %) ( en die gevolgen zijn levenslang, van dichtbij meegemaakt)

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 06:36

Weet niet hoe lang de omheining is maar ik zou juist die beschermen, bv van die ijzeren puntjes bovenop of een rol prikkeldraad bovenlangs.
Evt zelfs stroomdraad bovenlangs spannen schuin in 3 lagen. Is al een behoorlijke hindernis.
Automatische verlichting en een alarm op de deur die afgaat bij openschuiven van de deur. Allemaal veiligere afschrikmethodes.

Weet je ook de reden van opname van die mensen? Als ze daar zijn vanwege delicten met dieren of verslavingen snap ik je angst. Als ze er voor andere delicten zitten of gewoon omdat ze verstandelijk beperkt zijn zou de zorg al minder of weg moeten zijn. Is er daar geen leiding die je kan vragen waarom ze daar zitten(in grote lijnen)? En kunnen ze s'avonds uberhaupt wel naar buiten? Weet niet of het echt een instelling is....

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 06:53

Iedereen valt over een slot, maar als er brand uitbreekt, kan er toch al niemand bij. Stond er geen hoog hek om het gebouw heen?

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 15:27

Hoi,

De gene die zich aangesproken voelen. Sorry, ik bedoelde niet zo zeer de cliënten maar mishandelaars van dieren.
Daar zou het voor zijn,

De paarden staan in een stal met daarboven hooi en stro opslag, ook staan er wagens waar ze voor lopen.
Dus dat is de "schuur en stal"

De mensen die er wonen komen af en toe helpen metde paarden en ze vinden dat fantastisch. Ze weten dus dat ze er zijn en de eigenaar van de Fries werkt ook met die mensen dus weet wel hoe hij er mee om moet gaan, maar een timmerman hadt geadviseerd.
Zelf denk ik ook dat de omheining fijner is om te versterken want een slot...

Heeft er iemand hier negatieve ervaringen door een slot?